Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pietruire drumuri forestiere Valea Mariilor.Maria Mare,Maria Mica din localitatea Valea Mare,comuna Sant,judetul Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 37522/29.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sant
Adresa postala: str Principala, nr 80, comuna Sant, Localitatea: sant, Cod postal: 427285, Romania, Punct(e) de contact: Cornel Leontin Moisil, Tel.0263/ 379007, Email: [email protected], Fax: 0263/ 379007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pietruire drumuri forestiere Valea Mariilor.Maria Mare, Maria Mica din localitatea Valea Mare, comuna Sant, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Sant, judetul Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pietruire drumuri forestiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de atribuire cuprinde anexat extrasul tehnic si economoco - financiar din proiectul tehnic care include piese scrise si desenate.Proiectul tehnic a fost aprobat de APDRP.Solutia tehnica aprobata la faza proiectului tehnic nu poate fi modificata de ofertant.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 132, 003RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucr supl sau simil la contr initial de nat.div si neprev se atrib conform preciz din doc de atrib
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 31000 RON, garantie buna executie de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul SAPARD masura 3.5.-Silvicultura, submasura drumuri forestiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute las art.181/OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat de inregistrare si certificatul constatator emis de ORC, declaratiile privind calitatea de participant la procedura , cazier judiciar, neincadrarea societatii in "lista neagra" a APDRP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bonitatea financiara ultimii 3 ani , ( solvabilitatea patrimoniala - mai mare de 30%, lichiditatea generala mai mare de 100%), cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 6000000 Ron, profitul net conform ultimului bilant contabil pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista lucrarilor relevante pe ultimii 5 ani in cazul societatilor mixte cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii , impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care una de cel putin 1600000 RON. Informatii privind persoanele de specialitate, echipamente tehnice, certificat ISO 9001 ( sau echivalent )programul de asigurare al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 11:00
Locul: sediul primariei comunei Sant strada principala nr.80 loc.Sant , jud.Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prin programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
o vizita pe teren va fi organizata pe data de 15.11.2007 0ra 12
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretarul primariei comunei Sant jud.Bistrita Nasaud
Adresa postala: strada principala nr.80, Localitatea: Sant, Cod postal: 427285, Romania, Tel.0263379007, Email: [email protected], Fax: 0263379007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 21:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer