Licitatie Publica - Pietruire si impermeabilizare drumuri comunale
Anunt de participare numarul 2927/23.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala: Calea Dobrogei nr. 53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Punct(e) de contact: Monica Stroe, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pietruire si impermeabilizare drumuri comunale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Intravilanul comunei Valu lui Traian
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de: umpluturi, fundatii, macadam ordinar, tratament bituminos, podete tubulare, santuri si rigole, in lungime totala de 3900 ml. si latimi variabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drumuri in lungime de 3900 ml
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 25000 RON , constituita in favoarea autoritatii contractante sub forma descrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local sau surse atrase.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl. pvd. eligibilitatea;
-declaratie pvd. neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-certificat unic de inregistrare;
-certificat inregistrare in scopuri de TVA;
-certificat constator pvd. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat pentru ultima luna incheiata financiar(ianuarie);
-statutul societatii
pt pers. juridice straine: -documente care dovedesc o forma de inregistrare -cf. cerintelor din documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita informatii pvd: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani-cont profit si pierderi;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani;
-situatia furnizorilor;
-bilantul contabil la 31.12.2006;
-balanta contabila;
-asigurarea riscului profesional-accidente de munca ale personalului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii ref. la :
-lista principalelor lucrari din ultimii cinci ani
-inf. pvd. subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
garantia lucrarii
25%
Descriere:
3.
intretinere post garantie
20%
Descriere:
4.
perioada de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va efectua la casieria primariei;pe baza chitantei se va putea ridica documentatia de la biroul urbanism
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 14:00
Locul: sala de sedinte a primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza imputernicirii si a unei copii dupa BI(CI, pasaport)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021210461
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: bd. Tomis, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al primariei Valu lui Traian
Adresa postala: Calea Dobrogea nr. 53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 14:34