Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PISTA DE DECOLARE-ATERIZARE DE 3500 M ETAPA I SI SUPRAFETE DE MISCARE AFERENTE


Anunt de participare numarul 115360/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala:  Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Zanc, Tel. 0264-307500, 0264-416702, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264-416712, Adresa internet (URL):  www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Activitati aeroportuare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PISTA DE DECOLARE-ATERIZARE DE 3500 M ETAPA I SI SUPRAFETE DE MISCARE AFERENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 149, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45235000-3 - Lucrari de constructii de aerodromuri, piste de decolare si de aterizare si suprafete de manevrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 39, 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 399 000 Euro; Garantia de buna executie: 5%din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, credite bancare, fonduri externe nerambursabile, alocatii bugetare sau alte fonduri legal constituite cu destinatia de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006
5.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local7.Certificat unic de inregistrare8.Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial9.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si la 30.06.2010 vizate si inregistrate de catre organele competente2.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 5 mil. Euro
3.Solvabilitatea patrimoniala la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista detaliata a contract. de nat. similara exec. in ultimii 5 ani2.Detinerea de catre ofertant a autorizarii A.A.C.R., ca agent aeronautic civil pe numele ofertantului pt. efectuarea de constructii, reparatii, intretinere de drumuri si de sist. de miscare aeroportuare(pista, cai de rulare si platforme pentru aeronave) sau certif. europene echiv.3.Detinerea de catre ofertant a autorizarii A.A.C.R. ca agent aeronautic civil pt. montaj, reparatii si intretinere instalatii de iluminat si sisteme de balizaj sau certif. europene echiv.
4.Detinerea de catre ofertant a autorizarii A.A.C.R. ca agent aeronautic civil pt. proiectare in domeniul infrastructurilor aeroportuare(piste, cai de rulare, platforme)sau certif. europene echiv.
5.Exp. similara: realiz. in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare in val. de 1 mil.Euro, din care particip. ofertant. la contract sa fie de cel putin 800 mii Euro.Se vor lua in considerare doar contract. care au avut ca obiect exec. de supraf. de miscare aeroportuare sau reabilitari la supraf. de miscare aeroportuare;lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier
6.Info. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii7.Info. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru exec. lucrarilor8.Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani9.Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul econ. pentru indepl. coresp. a contractului10.Lista privind subcontractantii + acorduri de subcontractare11.Certif. care atesta implementarea si mentinerea unui sist. de management al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/200812.Certif. care atesta implementarea si mentinerea unui sist. de management de mediu in conformitate cu cerintele SR EN ISO 14001/200513.Certif. care atesta implementarea si mentinerea unui sist. de instruire pe linie de protectie a muncii OHSAS 18001/200714.In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2011 11:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca str. Traian Vuia nr. 149 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea fiecarui ofertant care a depus o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prin exceptie, conform art.40 OUG 34/2006, datorita volumului mare al documentatiei de atribuire, aceasta se poate obtine gratuit, pe suport magnetic, de la R.A.Aeroportul Cluj-Napoca - Secretariat, in urma unei solicitari scrise in acest sens, de luni pana vineri, intre orele 9:00-15:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  B-dul Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40.21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  40.21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Traian Vuia Nr.149, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Email:  [email protected], Fax:  40.264.416.712, Adresa internet (URL):  www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer