Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PISTA DE DECOLARE-ATERIZARE DE 3500M SI SUPRAFETE DE MISCARE AEROPORTUARE AFERENTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 104152/17.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala:  Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Zanc, Tel. 0264-307500, 0264-416702, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264-416712, Adresa internet (URL):  www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PISTA DE DECOLARE-ATERIZARE DE 3500M SI SUPRAFETE DE MISCARE AEROPORTUARE AFERENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: R.A. Aeroportul Cluj-NapocaStr.Traian Vuia nr. 149Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45235000-3 - Lucrari de constructii de aerodromuri, piste de decolare si de aterizare si suprafete de manevrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2 400 000 Euro;Garantia de buna executie: 3% din valoarea contractului subsecvent (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii CJ CLUJ, surse proprii, credit furnizor, credite bancare si alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/20063.Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/20064.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate5.Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala in original sau copie; sau documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident pentru persoane juridice straine (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilantul contabil la 31.12.2009 si la 31.12.2008, vizat si inregistrat de catre organele competente2 Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 50 milioane EURO3.Solvabilitatea patrimoniala la 31.12.20094. Acorduri de finantare incheiate cu banci sau alte institutii de credit pentru asigurarea creditului furnizor in vederea finantarii de 100% din valoarea primului contract subsecvent, acordurile de finantare vor avea atasat oScrisoare de insotire, semnata de persoanele autorizate ale bancii finantatoare sau institutiei de credit emitente, sau ofertantul va dovedi capacitatea de finantare a contractului din surse proprii.
5. Acorduri de finantare incheiate cu banci sau alte institutii de credit pentru asigurarea creditului furnizor in vederea finantarii 100% a contractelor subsecvente aferente, cel putin in aceleasi conditii de finantare acceptate pentru primul contract subsecvent de lucrari sau ofertantul va dovedi capacitatea de finantare a contractului din surse proprii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari de nat similara execin ultimii 5 ani2.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui Sist al Calitatii Activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/2008
3.Certificat care atesta implem si mentinerea unui Sist de Management de Mediu in conformitate cu cerintele SR EN ISO 14001/20054.Certificat care atesta implem si mentinerea unui Sist de Instruire pe linie de Protectie a Muncii OH SAS 18001/20075.Lista subcontractanti+acorduri de subcontractare6.In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere7.Experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de 20 milioane Euro (lucrare similara = lucrare avand ca obiect executia de suprafete de miscare aeroportuare sau reabilitari la suprafete de miscare aeroportuare)8.Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate, a autorizarii AACR ca agent aeronautic civil pt efectuarea de constructii, reparatii intretinere de drumuri si de suprafete de miscare aeroportuare (piste, cai de rulare si platforme pentru aeronave) sau certif europene echiv.
9.Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate, a autorizarii AACR ca agent aeronautic civil pentru montaj, reparatii si intretinere instalatii de iluminat si sisteme de balizaj sau certificate europene echiv.
10.Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate, a autorizarii AACR ca agent aeronautic civil pentru proiectare in domeniul infrastructurilor aeroportuare (piste, cai de rulare, platforme) sau certificate europene echiv.
11.Inforeferitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii12.Inforeferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pt exec lucrarilor13. Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani14.Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Duratade executie a lucrarilor pentru primul contract subsecvent
20%
Descriere:
3.
Dobanda anuala efectiva
10%
Descriere:
4.
Durata creditului furnizor
10%
Descriere:
5.
Caracteristici tehnice
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2010 11:00
Locul: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca str. Traian Vuia nr.149 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea fiecarui ofertant care a depus o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prin exceptie, conform art.40 OUG 34/2006, datorita volumului mare al documentatiei de atribuire, aceasta se poate obtine gratuit, pe suport magnetic, de la R.A.Aeroportul Cluj-Napoca - Secretariat, in urma unei solicitari scrise in acest sens, de luni pana vineri, intre orele 9:00-15:00.Valoarea estimata a acordului cadru nu include TVA si costul finantarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  B-dul Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40.21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  40.21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare Nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 40.264.431.057, Fax:  40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Traian Vuia Nr.149, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Email:  [email protected], Fax:  40.264.416.712, Adresa internet (URL):  www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer