Licitatie Publica - placi de schimb de caldura,garnituri,inele etansare , placa ambrazura, celula arzator
Anunt de participare (utilitati) numarul 147908/13.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Sucursala de Productie Energie Electrica IERNUT - str.Energeticii, nr.1, Localitatea: IERNUT, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 265471333, Email: [email protected], Fax: +40 265471494, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
placi de schimb de caldura, garnituri, inele etansare , placa ambrazura, celula arzator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SPEE IERNUT
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-LOT 1 ? placi de schimb de caldura, garnituri, inele etansare conform Caiet de Sarcini nr.96/2013 ;
-LOT 2 ? placa ambrazura, celula arzator ?conform Caiet de Sarcini nr.137/2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42162000-2 - Boilere generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-LOT 1 ? placi de schimb de caldura=90 buc., garnituri= 90 buc., inele etansare= 4 buc. conform Caiet de Sarcini nr.96/2013 ;
-LOT 2 ? placa ambrazura mare= 20 buc. placa ambrazura mica = 20 buc., celula arzator= 16 buc.?conform Caiet de Sarcini nr.137/2013Valoareatotala estimata fara TVA (numai in cifre): 35.800 Moneda: RON, echivalent a 8038 euro (1 euro = 4, 4537 la data de 25.10.2013)
Valoarea estimata fara TVA: 35, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este : pentru LOT 1 = 400 lei; pentru LOT 2 = 250 lei.. Data de referinta la care se face echivalenta in lei a GP depuse, constituite in alte valute (daca e cazul) este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul comunicat de BNR . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile calendaristice de la data limita pentru primirea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006, republicata): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante )sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.prin virament de plata in contul RO 82BTRL RON CRT 0205595501 deschis la BT Agentia Iernut. In acest caz ordinul de plata sau fila CEC trebuie sa fie confirmate de banca emitentaDepunerea la caseria unitatii a sumei in numerar .Documentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Director Adj.Tehnic SPEE Iernut : ing.David Stefan; -Director adj. Economic SPEE Iernut : ec. VlassaRamona; Director adj. Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail.Membrii comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte ; membrii: Balea Cristina, Paun Cristina, , Detesan Horatiu , Gheborean Dana . Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta obligatoriu in ORIGINAL? - certificatele de atestare fiscala si certificatele de taxe si impozite locale pot fi prezentate sub forma de original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii: un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: ? cea mai buna oferta si?numarul participantilor la licit. electronica.Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2013 12:00
Locul: SPEE, STR.ENERGETICII, NR.1, IERNUT, JUD.MURES, SALA DE SEDINTE ETAJ 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare din partea autoritatii contractante si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).1. Daca ofertantul alege sa uzeze de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG 925/2006, atunci va prezenta toate documentele in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea primita (art. 11, alin. (5) din HG 925/2006) .2. Informatii suplimentare privind licitatia electronica: ? Operatorii economici participanti trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid .? Invitatia de participare este un mesaj generat si transmis (electronic) automat, de SEAP , tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile ; (asa cum sunt definite la art.37 din HG 925/2006).? Recomandam ofertantilor sa verifice zilnic casuta de e-mail (inregistrata in SEAP) deoarece nu va exista nici o alta notificare cu privire la acest moment al desfasurarii procedurii.3. Pentru verificarea ofertelor cu pret aparent neobisnuit de scazut, ofertantii vor depune, la sediul autoritatii contractante, in termen de 48 de ore de la solicitarea autoritatii contractante documente referitoare la fundamentarea pretului..4. Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, la finalul licitatiei electronice, li se vor solicita , pentru departajare, noi propuneri financiare in plic inchis.Ofertantii au obligatia de a respecta data si ora limita de depunere a noii propuneri financiare, notificata in solicitarea autoritatii contractante. Ofertele depuse dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conformitate cu art.33 al.(3) lit a din HG 925/2006 . In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica ofertantul declarat castigator si-a modificat valoarea ofertei initiale, el are obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, inaintea semnarii contractului, noua oferta financiara in original .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA ? Biroul JURIDIC alSPEE Iernut
Adresa postala: str.Energeticii, nr.1, Localitatea: IERNUT, Cod postal: 545100, Romania, Tel. +40 0235471333, Fax: +40 0265471494
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2013 11:39