Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Placi semifabricat si banda impregnata cu cerneala pentru producerea numerelor de inmatriculare


Anunt de participare numarul 131267/18.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor
Adresa postala:  Soseaua Pipera, nr.49, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014254, Romania, Punct(e) de contact:  Istratescu Gabriel, Tel. 021.301.95.90, 021.232.17.37, Email:  [email protected], Fax:  021.232.16.61, Adresa internet (URL):  www.drpciv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Placi semifabricat si banda impregnata cu cerneala pentru producerea numerelor de inmatriculare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.R.P.C.I.V. si sediile celor 41 ateliere de fabricare a placilor cu numere inmatriculare.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 188, 352 si 33, 647, 255RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare placi semifabricat si banda impregnata cu cerneala pentru confectionat numere de inmatriculare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44423450-0 - Placute indicatoare (Rev.2)
30192300-4-Benzi impregnate cu cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare minim 3801000-maxim 6335000 placi semifabricat pentru confectionat numere de inmatriculare si minim 7206-maxim 12010 benzi impregnate cu cerneala.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 188, 352 si 33, 647, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantie de participare in cuantum de 672945 lei(RON).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.(Prezentare formular nr. 2). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.(Prezentare formular nr. 3). Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in nici una dintre situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
-Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale.Certificat de atestare fiscala privind impozitele la bugetul de stat si bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare formular nr. 4
-Declaratie ?Certificat de participare la procedura de licitatie deschisa, cu oferta independenta?.Prezentare formular nr.5-Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata ?conform cu originalul? .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa ?Informatii generale?- Prezentare formular nr. 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarile de produse mentionate in formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse in perioada 2008-2010
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii-Document care sa ateste compatibilitatea dintre banda de imprimare si folia reflectorizanta aplicata pe placa semifabricat.-Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
- Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare formular nr. 8.In originalDocumentul, in original, va fi emis de producatorul benzii de imprimare sau de o autoritate neutra de specialitate. In document se vor identifica in mod precis atat folia reflectorizanta (tip, nr. specificatie tehnica, producator etc), cat si banda pentru imprimareIn originalPrezentare formular nr. 11
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Informatii conform documentatiei de atribuire postata ca atasament al anuntului de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
734
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2011 11:00
Locul: Sediul DRPCIV din soseaua Pipera, nr. 49, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi reprezentanti din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.P.C.I.V. - Compartimentul juridic
Adresa postala:  Sos. Pipera, nr. 49, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014254, Romania, Tel. 021.301.95.90, int. 14.339, Email:  [email protected], Fax:  021.232.16.61, Adresa internet (URL):  www.drpciv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2011 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer