Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Placi termale din aluminiu pentru tipar ofset


Anunt de participare numarul 139605/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 0213185120, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Placi termale din aluminiu pentru tipar ofset
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, ntr 65, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 296, 310EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar in functie de comenzile clientilor
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea placilor ofset este necesara in vederea asigurarii formei de tipar pentru imprimarea lucrarilor executate pentru obiectul principal de activitate al regiei si a lucrarilor clientilor terti. Placile ofset care fac obiectul acestei proceduri de achizitie se vor utiliza pe masini de tipar ofset cu alimentare cu hartie in coli si pe masini de tipar ofset cu alimentare cu hartie in rola.
Cantitatea minima si cantitatea maxima pe durata intregului acord-cadru:
- cantitate minima: 2.500 buc
- cantitate maxima: 53.400 buc
Valoarea totala estimata a acordului-cadru:
- valoare minima: 11.545 EUR, echivalent 51.834, 74 lei la cursul BNR din data de 03.09.2012
(1 EUR = 4, 4898 lei)
- valoare maxima: 296.310 EUR, echivalent 1.330.372, 64 lei la cursul BNR din data de 03.09.2012 (1 EUR = 4, 4898 lei)
1. Placi termale, dimensiune 770 x 1030 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max.12.000 buc; pret unitar estimat maxim 5, 47 EUR/buc; pentru aceasta tipodimensiune rezulta o valoare estimata de min 2.735 EUR ? max. 65.640 EUR;
2. Placi termale, dimensiune 790 x 1030 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max.23.500 buc; pret unitar estimat maxim 5, 61 EUR/buc; pentru aceasta tipodimensiune rezulta o valoare estimata min 2.805 EUR ? max. 131.835 EUR;
3. Placi termale, dimensiune 605 x 745 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max. 21.000buc; pret unitar estimat maxim 3, 11EUR/buc; pentru aceasta tipodimensiune rezulta o valoare estimata min 1.555 EUR ? max. 65.310 EUR;
4. Placi termale, dimensiune 660 x 1020 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max. 2.000buc; pret unitar estimat maxim 4, 65 EUR/buc; pentru aceasta tipodimensiune rezulta o valoare estimata min 2.325 EUR ? max. 9.300 EUR;
5. Placi termale, dimensiune 636 x 968 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max. 5.700buc; pret unitar estimat maxim 4, 25 EUR/buc ; pentru aceasta tipodimensiune rezulta o valoare estimata min. 2.125 EUR ? max. 24.225 EUR.
Preturile ofertate se mentin ferm pe toata perioada de valabilitate a ofertelor si a derularii acordului-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22510000-8 - Placi offset (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata si cantitatea maxima estimata a acordului-cadru:
- cantitate minima estimata: - cantitate maxima estimata: Valoarea totala estimata a acordului-cadru fara TVA (numai in cifre): ______Moneda: ____
sau intervalul: intre 11.545 si 296.310Moneda: EURCantitatea minima estimata si cantitatea maxima estimata care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima estimata: 500 buc
- cantitate maxima estimata: 15.000 buc
Valoarea minima estimata si valoarea maxima estimata a unui singur contract subsecvent:
- valoare minima estimata: 500 buc x 3, 11 EUR/buc =1.555 EUR
- valoare maxima estimata: 15.000 buc x 5, 61 EUR/buc = 84.150 EUR
1. Placi termale, dimensiune 770 x 1030 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max.12.000 buc; pret unitar estimat maxim 5, 47 EUR/buc; valoare estimata min 2.735 EUR ? max. 65.640 EUR;
2. Placi termale, dimensiune 790 x 1030 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max.23.500 buc; pret unitar estimat maxim 5, 61 EUR/buc; valoare estimata min 2.805 EUR ? max. 131.835 EUR;
3. Placi termale, dimensiune 605 x 745 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max. 21.000buc; pret unitar estimat maxim 3, 11EUR/buc; valoare estimata min 1555 EUR ? max. 65.310 EUR;
4. Placi termale, dimensiune 660 x 1020 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max. 2.000buc; pret unitar estimat maxim 4, 65 EUR/buc; valoare estimata min 2.325 EUR ? max. 9.300 EUR;
5. Placi termale, dimensiune 636 x 968 x 0, 30 mm, cantitate estimata min. 500 buc ? max. 5.700buc; pret unitar estimat maxim 4, 25 EUR/buc; valoare estimata min. 2.125 EUR ? max. 24.225 EUR
Valoarea estimata fara TVA: 296, 310EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata), care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea totala maxima estimata a acordului-cadru, fara TVA (deci garantia de participare va avea valoarea de 26.607, 45 lei), echivalent a 5926, 20 Euro. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in EUR se va efectua la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare va fi valabila cel putin 180 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca. Plata se va efectua in contul RA Monitorul Oficial, IBAN RO55RNCB0082006711100001 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Unirea. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive con art 90, alin 3 din HG925/2006Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 87 alin (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor respecta prevederile HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa si depune in original Formularul 12C din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Director general Adriana Costescu
- Director Directia tehnica Gheorghe Toma
- Director economic Violeta Basulescu
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa si depune in original Formularul 4 din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 4
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
sau
Certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 7
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
sau
certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONCR
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ?..autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Curs EUR-mediu anual
Anul 2011 ? 4, 2379 lei/EUR
Anul 2010 ? 4, 2099 lei/EUR
Anul 2009 ? 4, 2373 lei/EUR
Sursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Modalitatea de indeplinire:
Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea bunurilor livrate, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.
Prin ?bunuri similare? se intelege placi ofset.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul 12D din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa sa.
Cerinta nr. 2
Prezentarea unei recomandari emisa de catre unul dintre beneficiarii mentionati in Formularul 12D, cu privire la bunurile livrate ? minim o recomandare.
Modalitatea de indeplinire:
Recomandarea va fi prezentata in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: - Valoarea totala a ofertei, exprimata in EUR, cu maxim 2 zecimale.Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la noile preturi unitare prezentate in cadrul licitatiei electronice.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DAOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DALicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: NUPasul minim de licitare: NUInformatii relevante privind procesul licitatiei electronice. Licitatia electronica: - va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;
- va avea o singura runda, avand durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2012 10:00
Locul: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Daca doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre? si se afla pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au ofertat cel mai mic pre? o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256² din OUG34/2006 de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Str Parcului, nr 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel. +40 0213185128/253, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer