Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Placute de cauciuc pentru prinderea sinelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 45823/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Mita, Tel.0268/410709, Email: [email protected], Fax: 0268/410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Placute de cauciuc pentru prinderea sinelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectia Li Brasov, District L 9 Brasov Triaj, str. Timis Traij, Nr.4, Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea placutelor de cauciuc pentru prinderea linelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25100000-2 - Produse din cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Placute de cauciuc pt prinderea sinelor tip K 60 L 29000 buc, Placute de cauciuc pt prinderea sinelor tip K 60 B 45000 buc, Placute de cauciuc pt prinderea sinelor tip K 49 L 5000 buc, Placute de cauciuc pt prinderea sinelor tip K 49 B 7000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 000 si 116, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2000 lei, se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara(original) sau lichiditati. IMM-urile beneficiaza de reducere 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a CASS la 29.02.2008, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului de Comert, Certificat constator emis cu cel mult de 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 300000 lei, bilant contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu subcontractantii, experienta similara -3 contr.incheiate si finalizate cu valoarea egala sau mai mare 58000 lei, declaratii privind personalul si dotarile utilizate, certificat de conformitate privind managementul calitatii, Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar sau Certificat de Omologare Tehnica Feroviara, Autorizatia de furnizare, mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitarile de obtinere a documentatiei se trimit in scris la 0268/410709, cu cel putin 24 ore inainte de data cumpararii, nu mai tarziu de 03.04.2008
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Nu se accepta acordarea de avans, pretul este ferm si nemodificabil pe toata durata de valabilitate
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 11:00
Locul: SRCF Brasov, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. politehnicii, nr. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer