Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Plan integrat de dezvoltare urbana a municipiului Bacau


Anunt de participare numarul 67652/29.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Plan integrat de dezvoltare urbana a municipiului Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a "Planului integrat de dezvoltare urbana a municipiului Bacau" in conformitate cu cerintele Ghidului solicitantului pentru Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana, Programul operational regional 2007-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90712100-2 - Planificare de dezvoltare a mediului urban (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 9.000 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri legal constituite la nivelul Bugetului Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia personala a candidatului / ofertantului1. Formular A(Declaratie privind eligilitatea )2. Formular B (Declaratie privind situatia personala3. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale4. Certificat fiscal pentru persoane juridice5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraB. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2. Statutul societatii din care sa rezulte ca obiet principal de activitate servicii de proiectare3. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 1.350.000 lei2. Bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara in domeniul elaborarii de strategii locale de dezvoltare durabila a localitatilor (la nivelul municipiilor sau a zonelor urbane / metropolitane cu cel putin 50.000 de locuitori)si in domeniul elaborarii de proiecte cu finantare din partea Uniunii Europene.
2. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, insotita de certificate constatatoare (recomandari) semnate de beneficiarii serviciilor3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere4. Tabel cu personalul tehnic de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.Cerinte minime: echipa formata din - manager de proiect cu minim 2 ani experienta in coordonarea proiectelor si elaborarea a minim un plan de dezvoltare urbana a localitatilor, expert in planificare si dezvoltare strategica cu minim 2 ani experienta in dezvoltare si planificare strategica, expert in analize economice si sociale cu minim 2 ani experienta in analize economice si sociale, expert in domeniul mediului inconjurator cu minim 2 ani experienta in domeniul mediului inconjurator.
5. Declaratie privind respectarea legislatiei6. Declaratie privind dotarea cu utilajele7. Declaratie privind subcontractantii8. Certificat ISO 9001 sau sistem propriu de managementul calitatii
9. Certificare ISO 14001 sau sistem propriu de management de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
80%
Descriere: pretul ofertei
2.
Oferta tehnica
20%
Descriere: Metodologie propusa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc.atrib.se obt.de la Primaria mun.Bacau, Serv.Achizitii cam.37 in 4 zile de la solicit.Plata doc.DITL Bacau ghiseul 2, orele 8-14
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile, conform art.272, alin.(2) din OUG 34/2006, modificat prin OG 94/4.10.2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str.Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234/581849, Email: [email protected], Fax: 0234/588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer