Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Plan integrat de dezvoltare urbana municipiul Tulcea


Anunt de participare numarul 69781/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Seviciul Investitii, Tel.0240511992, In atentia: Maria Iacob, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, parter Registratura, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel.0240511992, In atentia: Iacob Maria, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Plan integrat de dezvoltare urbana municipiul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Planului integrat de dezvoltare urbana, a documentatiilor tehnico-economicesi a cererilor de finantare pentru proiectele identificate prin Plan, pentru obtinerea unei finantari nerambursabile din POR Axa 1, domeniul 1.1 subdomeniu centre urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa I-Elaborarea : Planului integrat de dezvoltare urbana, experize tehice, audit enegetic, studii de fezabilitate, documentatii de avizare a lucrarilor de interventie, documentatii pentru obtinere avize si autorizatii, cererile de finantare pentru proiectele anexate la plan precum si alte studii solicitate prin Ghidul solicitantului AXA 1, Domeniul 1.1 subdomeniu centre urbane
EtapaII-Elaborare;PT, DDE, Asistenta tehnica pe perioada de executie cat si in perioada de garantie a lucrarilor, numai daca dupa etapa de evaluare stategica a Planului integratsi a cererilor de finnatare anexate, se obtine rezultat favorabil
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar privind eligibilitatea, Declar privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Declar privind calit de participant la procedura, Cazier judiciar sau certificat echiv pentru operator din afara Romaniei, Certific constat privind indeplinirea oblig exigibile de plata a impozit si taxe catre stat si locale, precum si a contrib pentru asigurarile sociale de stat, Copie dupa Certific de Inregist, Copie dupa Act Constitutiv, Certif emis de ORC, Pentru persoane juridice straine: Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist ca persoana juridica, in conformit cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006 si .2007, Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea, Declaratie financiara, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 1.000.000 EURO respectiv 3.843.100, 00lei (1Euro=3, 8431 lei la 05.12.2008)Valoarea minima impusa pentru Lichiditate generala si Solvabilitate este: 100%, respectiv30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. privind Lista princip. Seviciiexec in ultimii 3 ani, Experienta similar, Declar. privind utilaj. Instal. echip. Teh. de care dispune operator ec, Inform referit. la personal angajat in contract, CertificatISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declar priv principalele serv prestate in ultimii 3 ani continand valori per de prest beneficiari indif daca ei sunt aut contractante sau clienti privati. Prest de serv se confirma prin prez unor contractecertificatedoc. emise sau certificate de o aut competenta ori de clientul publicprivat beneficiar Cand beneficiarul este un client privat si din motive obiective op ec nu are posib obtinerii unei certificariconfirmari din partea lui demonstrarea prest de serv se face prin declaratie a op ec Candidatiiofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au realizat cel putin o strategie de dezvoltare locala pentru adm publice locale din loc urbane de min 100000 loc prin prezentarea copiilor dupa contract si a recomandarilor din partea acestor beneficiariaut publice locale Candidatiiofertantii treb sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au intocmit cel putin o documentatie tehnicoec pentru adm publica pt obtinerii de finantari prin POR a carui valoare de investitie este de min 10000000 euro si care a fost aprobata de comisiile de evaluare ale POR; pentru demonstrarea experientei se vor atasa copii dupa contractul de prestari servicii, pv de predprimire, deciziile comisiilor POR privind eval tehnicofinanciara si recomandare Candidatiiofertantii treb sa faca dovada fapt ca in intervalul solicitat au derulat cel putin un contract de serv de consultanta pentru realiz de doc tehnicoec pt atragerii de fonduri nerambursabile cu o valoare de min 600000 lei Pt dem experientei se prezinta copia contract si pv de predprimire Proportia din realiz contract aduse ca experienta aferente ofertantuluiliderului Consortiul trebuie sa fi fost de min 50% Pt experienta similara Declar ref la efective medii anuale ale personal angajat si al cadre de conducere in ultimii 3 ani Se prezinta CV format european cu informatii referitoare la studiile, preg profesionala si calificarea personal de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pt indeplinirea contract de servicii Personal obligatoriu pt realizarea PIDU experienta mai departe in doc de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria Primariei municipiului Tulcea, str. Concordiei nr. 1 sau OP cont RO44TREZ64124510220XXXXX- Trezoreria Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA, Strada Pacii, nr.20, camera 106 , Localitatea: Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 , ,Localitatea: Bucuresti sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42 , ,Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Tulcea Birou Contencios Administrativ
Adresa postala: str Pacii nr. 20, etaj 1 cam 106, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511440, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2008 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer