Licitatie Publica - Plan strategic integrat pentru dezvoltare urbana a municipiului Targoviste- servicii de proiectare si consultanta
Anunt de participare numarul 69541/29.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Plan strategic integrat pentru dezvoltare urbana a municipiului Targoviste- servicii de proiectare si consultanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de proiectare si consultanta pentru elaborarea Planului strategic integrat, pt. obtinerea de finantare nerambursabila din POR AXA1 Domeniul 1.1. cf. documentatiei atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa 1:
realizarea planului strategic integrat de dezvoltare urbana, identificare zone de actiune si propuneri de proiecte individuale; intocmirea de cerere de finantare pt. proiecte individuale cu documentele conexe;studii preliminare, SF, sau documentatie de avizare a lucr. de interventii
Etapa2: PT, DDE, caiete de sarcini dupa incheierea etapei de evaluare strategica a Cererii de finantare cu rezultat favorabil.
Se vor revizui dupa caz toate doc. conform solicitarilor.Se vor verifica si se vor obtine avizele si acordurile necesare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 762, 318RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- 20000 lei- scrisoare de garantie bancara;Garantia de buna executie - 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, fonduri europene.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
-decl. privind neincadrarea in sit. art 181.
-certif. de atestare fiscala, taxe si impozite locale si catre bugetul de stat
-decl. privind calitatea de participant la procedura
- copie CUI, statut, act constitutiv,
-certif. constator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf. generale
Situatii financiare anuale pe 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afceri de cel putin 1000000 lei.Obtinere de profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind principalele servicii in ultimii 3 ani;
Decl. privind ut, inst, echip, tehnice de care dispune op. ec.
ISO 9001 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent.
Decl privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
CV echipa proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a min. 3 ct. similare pt. proiecte de valoare de minim600000 lei (insumate), proiecte care au promovat etapele de evaluare tehnica si financiara pe POR.Cerinte calificari echipa proiect(experti) : Expert 1. Director de ProiectMin. 10 ani de experienta in managementul proiectelor.Experienta in managementul proiectelor si in pregatirea de programe finantate de la Uniunea EuropeanaExperienta in conducerea de grupuri de lucru de cel putin 30 de persoaneLicenta in Economie/Inginerie/Arhitectura.Cunoasterea excelenta a limbii englezeExpert 2. Expert in Discipline de Urbanism si Bunuri CulturaleLicenta in Arhitectura / Discipline de UrbanismAtestare in domeniul patrimoniului / monumentelor istorice/ peisagisticaExperienta in proiecte de restaurare, studii de urbanism istoric, renovare urbana minim 10 ani.Expert 3. Expert TehnicLicenta in InginerieExperienta in domeniulproiectare infrastructura urbana min 5 aniExpert 4. Expert in Discipline JuridiceLicenta in Drept cu specializare administrativaCunoasterea legislatiei romanesti cu privire la sfera de competente ale administratiei publice locale min 5 ani de experientaExpert 5. Expert EconomistLicenta in Stinte EconomiceExperienta in lucrul cu proiecte finantate din fonduri nerambursabile min 5 aniExperienta in elaborarea proiectelor cu finantare nerambursabila min 5 aniExpert 6. Expert in TopografieLicenta in inginerie, specializare GeodezieExperienta in studiitopografie min 10 aniExperienta in baze de date geospatiale min 5 aniExpert 7. Expert in Discipline de MediuLicenta in InginerieExperienta tematici de mediu in mediul urban: apa, deseuri, energie, zone verzi min 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
55%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2009 13:00
Locul: Primaria mun. Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, corp B.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP, alte persoane autorizate dupa caz.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei atasate plata se face in 2 etape.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0212104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita , Sectia comerciala si de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Calea Bucuresti nr.3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612344, Email: [email protected], Fax: 0245611893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Executare Silita - Primaria Targoviste
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2008 13:06