Licitatie Publica - PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
Anunt de participare numarul 17745/05.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ULMI (Primaria Comunei Ulmi)
Adresa postala: COMUNA ULMI, SAT ULMI JUDET GIURGIU, Localitatea: Ulmi, Cod postal: 8147, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN JENI CIUBAR, Tel.0246255046, Email: [email protected], Fax: 0246255046
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna ULMI, Judetul GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul lucrarii consta in stabilirea strategiei, prioritatilor, reglementarilor, si servitutiilor de urbanism ce vor fi aplcate in utilizarea terenurilor, amplasarea, dimensionarea si realizarea constructiilor in cadrul comunei Ulmi din judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Urbanism
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu solicitam
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica de drept privat si public
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului ( declaratie privind eligibilitatea - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din O.U.G. 34/2006, declaratie privind calitatea de participare la procedura; capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat - Registrul Urbanistilor din Romania;
-Experienta similara ( cel putin o lucrare P.U.G. executata in ultimii 3 ani si recomandare de la beneficiar ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: virament sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 14:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Ulmi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de selectie constituita conform dispozitiei primarului si persoanele imputernicite de firmele participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 070233, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 070233, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 070233, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2007 14:45