Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Plan Urbanistic Zonal si Studiu de Prefezabilitate pentru obiectivul de investitie Campus Universitar II


Anunt de participare numarul 62412/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: str. Universitatii, nr.13 (Corp. F), ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216 147 int. 424, In atentia: Ramona Mihai
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Stefan cel MareRegistratura
Adresa postala: str. Universitatii, nr.13 (Corp. A), ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216 147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Plan Urbanistic Zonalsi Studiu de Prefezabilitate pentru obiectivul de investitie Campus Universitar II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Universitatea "Stefan cel Mare" Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de "PLan urbanistic zonal si studiu de prefezabilitate pentru obiectivul Campus Universitar II"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 438, 538.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de: 8000 lei si va avea perioada de valabilitate pana pe data de 25.12.2008
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget MEdCT, plata in 14 zile de la data facturarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asocieri se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale despre furnizor Formular nr. 20;Declaratie de eligibilitate: Formular nr. 12A.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular nr. 12C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Formular nr. 12B.
Certificatul constatator, in original sau copie legalizata, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: 7420, 7110, 7430, sau 7111, 7112, 7120). Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate (30 de zile de la data eliberarii)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca ofertantii in cadrul elaborarii ofertei au tinut cont de conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului. Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind reglementarile la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national este Inspectoratul Teritorial de Munca din localitatea in care acestia isi au sediul
Certificat ISO 9001/2000 (sau echivalent);
Dotarea cu echipamente tehnice specifice pentru indeplinirea contractului
Lista personalului de specialitate care poate fi disponibilizat pentru indeplinirea contractului. CV-ul persoanei desemnate pentru coordonarea serviciului de proiectare PUZ + SPF Campus Universitar II.
Dovada asigurarii a cel putin unui specialist cu drept de semnatura autorizat de Registrul Urbanistilor din Romania Consiliul Superior (certificat) pentru categoria D (PUZ).
Declaratia si lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani- Formularul 12E12) Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract cu o valoare minima de 130.000 lei/35.944 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
55%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
35%
Descriere:
3.
termen de realizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2650
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 12:00
Locul: UNiversitatea Stefan cel Mare Suceava, str. Universitatii nr. 13 Corp F sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si copie dupa CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030 084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
. Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel..+ 40 (0)230 216 321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea comunicarii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2008 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer