Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Plan urbanistic zonal si studiu de prefezabilitate pentru obiectivul de investitie Campus Universitar II


Anunt de participare numarul 51575/08.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Doina Kutkut, Tel.0230216147, Email: [email protected], Fax: 0230523747, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea "Stefancel Mare"
Adresa postala: str. Universitatii nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii corp F cam 205, Tel.0230216147 int.417, In atentia: ing. Kutkut Doina, Email: [email protected], Fax: 0230523747
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Stefancel Mare"
Adresa postala: str. Universitatii nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii corp F cam 205, Tel.0230216147 int.417, In atentia: ing. Kutkut Doina, Email: [email protected], Fax: 0230523747
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Plan urbanistic zonal si studiu de prefezabilitate pentru obiectivul de investitie Campus Universitar II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Extravilan Comuna Moara, DJ 209C
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intocmirea planului urbanistic zonal si al studiului de prefezabilitate pentru noul campus universitar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74251000-3-Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform temei de proiectare, cu posibilitatea suplimentarii serviciilor de proiectare in conditiile legii
Valoarea estimata fara TVA: 452, 088RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 9000 lei(2488 euro)pt IMM(facind dovada in acest sens conf Legii 364/2004) va fi de 50%, garantia de buna executie 10% din val CTR, idem IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata OP in Trezorerie termen de 15 zile de la data intocmirii PVRec(dupa aprobarea PUZ de Consiliul Judetean)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere fara schimbarea asociatilor, idem si pentru Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A, Formular 12B, Formular 12C, Formulare tip emise de organismele competente in perioada de valabilitate, in original sau copie legalizata (ANAF, Primarie)
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, conform prevederilor legale din tara in care este stabilit.Certificat Constatator, pentru persoanele straine o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- toate in original sau copii legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B2 insotit de bilanturila finele anilor 2005, 2006, 2007
Cifra de afaceri va fi egala sau mai mare decat1.300.000 lei adica 359.444 euro (se solicita sustinerea cifrei de afaceri prin dovezi concrete: facturi, angajamente, etc)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12E, Formularul 12H, Formularul 12I, Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract cu o valoare minima de 130.000 lei/ 35.944 euro, al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare de planuri urbanistice zonale sau studii de prefezabilitate, Formularul B3 insotit de copia contractului declarat si recomandarea beneficiarului original sau copie legalizata.Formular B5 -Dovada asigurarii a cel putin unui specialist cu drept de semnatura autorizat de Registrul Urbanistilor din Romania Consiliul Superior (certificat) pentru categoria D (PUZ)
Pentru persoanele juridice straine se accepta orice documente similare si considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit (documente echivalente emise de autoritatile din tara respectiva), ISO 9001:2001 si ISO 14001 sau echSR-EN-ISO-18001:1999 sau decizia, vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca, de numire a responsabilului cu atributii de sanatate si securitate in munca pentru firmaivalent asocierea, Formularul 12G, Formular D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
55%
Descriere:
2.
Tehnic
35%
Descriere:
3.
Durata de realizare a documentatiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 11:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Corp F, sala de sedinte , nr. 218, etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si copie dupa buletin
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004-021-3104641, Fax: 004-021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.004-0230-216321, Fax: 004-0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea anuntului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii nr 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.004-0230520081, Fax: 004-0230520080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2008 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer