Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Planul de Amenajare a Teritoriului Zonal Zona periurbana Braila


Anunt de participare numarul 84736/18.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice cam 132, Tel.0239.619.600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132 Institutia Arhitectului Sef cam 107, 412, Tel.0239/619600 int 249 242, In atentia: Moisiu Nicolae, Vladimir Lupoaie, Email: [email protected], Fax: 0239/619044; 0239/619196, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Planul de Amenajare a Teritoriului Zonal Zona periurbana Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul economic doritor sa participe la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica trebuie sa fie inregistrat in SEAP si poate intra in posesia prezentei Documentatii de atribuire prin descarcare directa, nerestrictionata si deplina, prin mijloace electronice la adresa de internet www.e-licitatie.roConform doc de atribuire atasata in SEAP
ElaborareaPlanului de Amenajare a Teritoriului Zonal zona periurbana Braila- este necesara deoarece in conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismului, fiecare municipiu si orasele trebuie sa detina Planul de Amenajare a Teritoriului Zonal Periurban pana in anul 2011 si sa il reactualizeze periodic in functie de politicile si de programele de dezvoltare ale judetului, respectiv a localitatilor.
i.Planul de Amenajare a Teritoriului Zonal - zona periurbana Braila este documentatie de fundamentare a Planului Urbanistic General a municipiului Braila, are caracter director si reprezinta expresia spatiala a programului de dezvoltare socio-economica a judetului.
ii.Planul de Amenajare a Teritoriului Zonal zona periurbana Brailatrebuie sa se coreleze cu prevederile Planului de Amenajare a Teritoriului National (P.A.T.N.) (compus din sectiuni specializate) cu programele guvernamentale sectorialeprecum si cu alte programe de dezvoltare.iii.Prevederile Planului de Amenajare a Teritoriului Zonal zona periurbana Braila devin obligatorii pentru celelalte planuri de amenajare a teritoriului si de urbanism care le detaliaza
iv.Planul de Amenajare a Teritoriului Zonal zona periurbana Brailacontine un program de masuri pe termen scurt, mediu si lung, care priveste inlaturarea sau ameliorarea disfunctionalitatilor si disparitatilor care se manifesta in cadrul zonei, respectiv a judetului Braila. Programul de masuri constituie documentul de fundamentare a strategiel de dezvoltare economico-sociala, de protectie si conservare a mediulul pe teritoriul respectiv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform doc de atribuire atasata in SEAP
Orice operator economic inregistrat in SEAP are dreptul de a se inscrie in procedura si a depune oferta, care consta in furnizarea ofertei de pret si completarea sectiunilor criterii de calificare, factorii de evaluare si documente de calificare si propunerea tehnica, numai in SEAP in format electronic si numai pana la data limita de depunere a ofertelor prevazuta in anuntul de participare.
Toate documentele vor fi semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului
Durata contractului 16 luni de la semnare contract, astfel
Faza I Identificarea elementelor care conditioneaza dezvoltarea, cu evidentierea problemelor si disfunctionalitatilor 4 luni incepand de la data semnarii contractului
Faza II Diagnostic prospectiv si general, evaluarea decalajului dintre situatia actuala si cea anticipata si dorita pentru orizontul stabilit 4 luni de la data predarii Fazei I
Faza III Strategia de dezvoltare spatiala si programul de masuri; Documentatii pentru obtinerea avizelor si introducerea observatiilor 3 luni - de la data predarii Fazei II
Faza IV Detalierea elementelor de dezvoltare spatial urbanistica (zona Nord Braila, N Br) 5 lunide la data predarii Fazei III
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 8000 RON Perioada valabilitate = 90 zile Garantia buna executie 5 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declareligibilit si privind neincadrarea in preved art 181 OUG 34/2006 Formular12A si 12B
Certificate plata obligatii buget general consolidat de stat eliberat de DGFP si obligatii buget local eliberat Primarii
Certificat constatator si inregistrare emis ORCObiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Document edificator dovedire eligibilitate - eliberatde autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata buget stat si local Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Pt demonstrare indeplin criterii calificare of are dreptul de a prezenta o Declaratie pe propria raspundere + anexa in care sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular nr. 3. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 1.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar lista principalelor serv prestate in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante/clienti privati - Form 12E
Dotarea tehnica Form 12H Of sa prezinte o lista care sa contina min dotari specifice:
Statii grafice (PC) 3 buc
Licente software GIS/CAD 1 buc
Imprimanta A3/A4 1 buc
Plotter color A0 1 buc
Scanner A0 1 buc
Copiator A3/A4 1 buc
Informatii pers tehn specialitate - Conf cerintelor pers din CS
Informatii gen privind angajatii op ec-Form12I
Pers cheie propus sa lucreze in contract - Form 4
CVpers ce trebuie angajat in contract (specialistii care vor face parte din echipa de realizare a proiectului) Se va prezenta -Form 5Se vor nominaliza pers cu rol important in realizarea contractului si copii dupa orice atestat/calificare/autorizatie care sa dovedeasca pregatirea prof a acestora.
Declaratia disponibilitate - Form 6 daca pers din echipa nu este angajat pemanent.
Pt calificare, ofertantul trebuie sa aiba experti cheie care intrunesc minimum cerintele din CS
Expertulcheie 1 (liderul de echipa- expert in amenajarea teritoriului/ urbanism )Expertul cheie 2 (expert in protectia mediului)
Expertulcheie 3 (expert in geodezie/cadastru)
Of dovada atestare prof a pers conform Lg nr. 350/2001 privind amenajare teritoriu si urbanismul, modificata si completata prin OUG nr. 27/2008, a Hotararii Consiliului Superior alRegistrului Urbanistilor din Romania nr.26/2006 pentru aprobarea Regulament privind dreptul de semnatura pentru doc de amenajarea teritoriului si de urbanism, prin prezentarea certificatului de atestare eliberat de RURPentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii a cel putin unui contract similar, privind elaborarea de planuri de amenajare a teritoriului, in ultimii 3 ani, care a avut o valoare de 800.000 lei.Se va prezenta fisa de experienta similara pt contractul similar, intocmita conform Form 12 care va fi insotita de copia contractului, recomandare din partea beneficiarului precum si o copie a procesului verbal la terminarea prestarii serv care fac obiectul respectivului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pretul ofertei
70%
70
Descriere:
2.
calitatea descrierii rationementului
10%
10
Descriere:
3.
calitatea strategiei
10%
10
Descriere:
4.
fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toate documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare inclusiv dovada constituirii garantiei de participare, se posteaza in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro la sectiunea Documente de calificare si Propunere tehnica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 10 zile, pe cale administrativ-jurisdictionala, la C.N.S.C. sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2009 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer