Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Planul pentru prevenirea, protectia si dim. efectelor inundatiilor in BH Olt


Anunt de participare numarul 140765/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Adresa postala: str. Remus Bellu nr.6, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240156, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Elena Sima, Tel. +40 250739881, Email: [email protected], Fax: +40 250739880, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Planul pentru prevenirea, protectia si dim. efectelor inundatiilor in BH Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si in teren inbazinul hidrografic al raului Olt , pentru cursurile de apa cu potentiale zone de risc.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare studiide: Lotul 1 - Scenarii de amenajare pentru intreg bazinul hidrografic Olt si Prioritizare masuri in vederea atingerii obiectivului de management al riscului la inundatii
Lotul 2 - Evaluare de mediu SEAPentru obiectivul de investitii :
PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC OLT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? LOTUL 1 -Elaborarea scenariilor de amenajare la nivelul intregului bazin aflat in administrarea A.B.A. Olt si Prioritizarea masurilor de management al riscului la inundatii care sa fie finalizate in urma parcurgerii procedurii S.E.A. si a analizei socio-economice realizata cu consultarea administratiilor locale si centrale si a utilizatorilor de apa din bazin- 1.350.000 lei
? LOTUL 2 -Evaluare de mediu SEA- 298.452 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 648, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Lotul 1- 27.000 lei; Lotul 2- 5.000 lei ; Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare ? 60dezile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Echivalentul leu/euro se face cu 6( sase) zile inainte de data depunerii ofertelorModul de constituire a agarantiei : Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sauOrdin de plata , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionatRetinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278^1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma aferenta lotului respectiv conform Anexei B 10% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din Fondul de Coeziune, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular3
2. Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice pentru ofertant
3. Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular44. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare Candidatul / ofertantuleste rezident)
NOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 56.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 6
7.Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1- prezentare Formular 6?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- ing. Ion STOENESCU;Director Tehnic- ing. Ion Baloi;Director Ec.- ec. Lenuta DOBRINESCU; Reprezentant UMP- ec. Laurentiu CAZAN Sef Serv. PIUI-ing. Stefan PURECA; Sef Birou Achizitii- ing. Daniela SIMA;SefBirou UIP-ec. Marinela NEACSA; Sef Birou Aparare- ing. Dorel COSMA - Persoanejuridice/ fiziceromane- Certificatconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, ( emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulteobiectul deactivitate al respectivului operator economic . Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalul
-Persoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii.
( In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat)
-Se solicita ca ofertantul sa fie autorizat de catre A.N.C.P.I conform Ordinului nr. 107 din 2010, pentru domeniile: persoane fizice: categoria B sau C; persoane juridice: clasaa III-a
-Se solicita ca ofertantul sa fie atestat de catre Ministerul Mediului, conform Ordinului nr. 1671 din 2007 sau Ordinul 3298/2012, pentru domeniile: intocmirea studiilor hidrologice;intocmirea studiilor hidrogeologice;intocmirea studiilor de gospodarire a apelor; elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatiigenerale cu privire la cifra de afaceri media globala pe ultimii 3 ania operatorului economic
-Bilantuleconomic sau extrase de bilantaprobatsiinregistrat ( prezentat in copie certificata conforma cu originalul) pe ultimii 3 ani
Asigurarearisculuiprofesional conform legii 441/2006 art.153.12
Angajament privind sustinerea financiaraa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul )
Pezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 69^1 si art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1 Pentru Lotul 1-Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani servicii de proiectare in domeniul constructiilor hidroenergetice pentruelaborarea de studii si planuri bazinale in domeniul prevenirii, protectiei si diminuarii efectelor inundatiilor - elaborarea scenariilor de amenajare si prioritizare masuri in vederea atingerii obiectivului de management al riscului lainunda?ii.
2.1 Prezentarea de recomandari ( minim o recomandare), de catre beneficiarii/clientii ofertantului, pentru prestarea serviciilor similare ? servicii de proiectare in domeniul constructiilor hidroenergetice, elaborarea de scenarii de amenajare si prioritizare masuri (cel putin una).
1.2 Pentru Lotul 2 - Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani - servicii de elaborare studii si planuri bazinale in domeniul prevenirii, protectiei si diminuarii efectelor inundatiilor -servicii de elaborare studii privindevaluarea de mediu
2.2 Prezentarea de recomandari ( minim o recomandare), de catre beneficiarii/clientii ofertantului, pentru prestarea serviciilor similare ? servicii de elaborare studii privind evaluarea de mediu( cel putin una ).
3. -Informatii referitoare la personalul desemnat pentru indeplinirea contractului de servicii;Se solicita ca cerinta minima, desemnarea de ofertant ca Manager de proiect, o persoana care va asigura coordonarea elaborarii documenta-tiilor solicitate si care va reprezenta ofertantul in relatiile cu beneficiarul, persoana cu studii superioare de specialitate, care a participat in cadrul unui proiect similar.
Personalul desemnat pentru indeplinirea contractului trebuie sa aibastudii superioarein domeniul constructiilor hidrotehnice;
Se prezinta CV - ulpersoanelorresponsabiledirectcu indeplinireacontractului- Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului , si prezentarea deangajamente
4.Declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere ferme sauprezentarea deangajamente) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de Sarcini
5.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul)
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
6.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? echipamente , utilaje (numai daca este cazul )
7.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? personal (numai daca este cazul )
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PPPDI 2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2013 10:30
Locul: sediu ABA Olt str. Remus Bellu nr.6 Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesar aceasta , in baza prezentarii delegatiilor aferente
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din Fondul de Coeziune, in baza Contractului de finantare nr. 121470 din 25.05.2011, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
- IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%la cifra de afaceri ; garantia de participare la licitatie si garantia de buna executie .- Modul de restituire a garantiei pentru participare: conform art.88 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009;
- Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art.92 alin.3 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009- Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: Dacaofertele clasate pe primul loc au preturile egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.- In situatia in care uzeaza de prevederile art. 11 alin.4 din HGR 925/2006 si prezinta o declaratie pe proprie raspundereprin care confirma ca indeplineste cerintele de calificaresolicitate , aceasta Declaratie va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? FORMULARUL 22 cu Anexa 1- Ofertantii trebuie sa prezinte complet propunerea tehnica, conform cerintelor obligatorii din Caietul de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa indeplineascain mod corespunzator cerintele autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Contestatia depusa in termen de 10 zile , incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii
Adresa postala: str. Remus Bellu nr.6, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240156, Romania, Tel. +40 250739881, Fax: +40 738255
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer