Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC JIU


Anunt de participare numarul 136927/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS STUPARU, Tel. +40 251426655, Email: [email protected], Fax: +40 251427597, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC JIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si in teren inbazinul hidrografic al raului Jiu , pentru cursurile de apa cu potentiale zone de risc.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare studii:
1-Elaborarea scenariilor de amenajare pentru intreg bazinul hidrografic Jiu2- Prioritizare masuri in vederea atingerii obiectivului de management al riscului la inundatii
3-Evaluare de mediu SEA
La obiectivul de investitii :
PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC JIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
71350000-6-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Elaborarea scenariilor de amenajare la nivelul intregului bazin aflat in administrarea A.B.A. JIU
-Prioritizarea masurilor de management al riscului la inundatii care sa fie finalizate in urma parcurgerii procedurii S.E.A. si a analizei socio-economice realizata cu consultarea administratiilor locale si centrale si a utilizatorilor de apa din bazin.
-Procedura de evaluare de mediu - SEAconform legislatiei in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 648, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 30000 lei; Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare :60dezile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a agarantiei: Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Jiu prezentata in original sau Ordin de plata, in contul autoritatii contractante: RO54TREZ 2915005XXX005732 deschis la TREZORERIA Craiova, C.I.F. 18267885sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat.Retinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma de 5.428, 45 lei 5% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Jiuprezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune, in baza Contractului de finantare nr. 121469 / 25.05.2011, in cadrul POS Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiiprivindeligibilitatea (Formular 3), Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice pentru ofertant, Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 (Formular 4), Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat ( formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare Candidatul / ofertantuleste rezident - original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul").Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
NOTA : Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu,
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Formular 5 ), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( Formular 6 ), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 ( Formular 6 ). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- Dr. Ing. TALAU Marin; Director Ec.- ec. TONICA Cristian, cj. Vasilescu Ion - Sef Birou Juridic si Contencios; Reprezentant UMP ANAR- Laurentiu CAZAN; Sef Serv. PUI-ing. MÜLLER Gabriel; Compartiment Achizitii ? GRAURE Ionut; CompartimentUIP - ing. STUPARU Alin. Pentru persoane fizice/juridice romane:
Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C
Pentru persoane fizice/juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
NOTA: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu privire la o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Operatorul economic sa fi realizat o cifra de afaceri de cel putin 3000000 lei.Se va prezenta Formularul 7.
Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in
echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro. Ofertantul care solicita
reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentrugarantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia
economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Bilantuleconomic sau extrase de bilantaprobatsiinregistrat ( prezentat in copie certificata conforma cu originalul) pe ultimii 3 ani.
Se solicita prezentarea lor in copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul "
Asigurarearisculuiprofesional conform legii 441/2006 art.153.12
Se solicita prezentarea politelor de asigurare sau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertrantul se obliga ca, in cazul in care este declarat castigator sa prezinte polita de asigurare pana la data incheierii contractului
Angajament privind sustinerea financiaraa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul )
Pezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."
Se solicita completarea Formularul 18 ?
Formularul 3 , Formularul 4 si Formularul 6?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani.
Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi prestat servicii similare ? servicii de elaborare studii si planuri bazinale in domeniul prevenirii, protectiei si diminuarii efectelor inundatiilor. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta contractele care au ca obiect serviciile respective (in original, fotocopie legalizata sau copie conform cu originalul). Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii de recomandari, de catre beneficiarii/clientii ofertantului, pentru prestarea serviciilor similare ? servicii de elaborare studii si planuri bazinale in domeniul prevenirii, protectiei si diminuarii efectelor inundatiilor, prezentate pentru dovedirea experientei similare.
-Prezentarea Formularului 10 continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiFormularul 10?
Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru indeplinirea contractului de servicii;
Se solicita Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor de proiectare;
Se solicita ca cerinta minima, desemnarea de ofertant ca Manager de proiect, care va asigura coordonarea elaborarii documentatiilor solicitate si care va reprezenta ofertantul in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate, cu experienta in implicarea unui proiect similar.
CONTINUARE SECTIUNE ANTERIOARA:
Se solicita ca ofertantul sa fie autorizat de catre O.N.C.G.C., conform Ordinului nr. 538 din 2001 sau de catre A.N.C.P.I., conform Ordinului nr. 107 din 2010 sau sa aiba angajata, cel putin o persoana autorizata conform ordinelor mai-sus mentionate, pentru domeniile:
-persoane fizice: categoria B sau C;
-persoane juridice: clasaa III-a
CONTINUARE SECTIUNE ANTERIOARA:
Prezentare Formularul 12Formularul vafiinsotitde CV - ulpersoanelorresponsabiledirectcu indeplinireacontractului- Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului , si prezentarea deangajamente- Se prezinta Certificat de autorizare O.N.C.G.C. sau A.N.C.P.I. (valabil la data depunerii ofertelor).
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui persoanele nominalizate in oferta pentru indeplinirea contractului de servicii, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora (in cazuri temeinic motivate si probate), nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
Declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere ferme) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de Sarcini
Se solicta completare Formular 13.
Ofertantul sa fie atestat de catre Ministerul Mediului, conform Ordinului nr. 1671 din 2007, pentru domeniile:
-intocmirea studiilor hidrologice;
-intocmirea studiilor hidrogeologice;
-intocmirea studiilor de gospodarire a apelor
-elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
Se solicita prezentarea Certificatului de atestare (valabil la data depunerii ofertelor).
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul)
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
Se va prezenta - Formularul 19 siFormularul 6?
Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica
Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? echipamente , utilaje (numai daca este cazul )
Se va prezenta Formularul 20 siFormularul 6?
Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? personal (numai daca este cazul )
se vaPrezenta Formularul 21 si Formularul 6?
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii;
Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6723
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2012 10:00
Locul: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesar aceasta, in baza imputernicirilor aferente.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din Fondul de Coeziune, in baza Contractului de finantare nr. 121469 din 25.05.2011, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
-Evaluarea ofertei castigatoare se va realiza prin compararea preturilor (exclusiv TVA) a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului in baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In cazul in care doua sau mai multeoferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret , autoritatea contractanta va solicitaofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.- IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%pentru garantia de participare la licitatie si garantia de buna executie.- Modul de restituire a garantiei pentru participare: conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art.92 alin.4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- In situatia in care uzeaza de prevederile art. 11 alin.4 din HGR 925/2006 si prezinta o declaratie pe proprie raspundereprin care confirma ca indeplineste cerintele de calificaresolicitate , aceasta Declaratie va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? FORMULARUL 22 cu Anexa 1
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34 / 2006 , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios al Administratiei Bazinale de Apa Jiu Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel. +40 251426655, Email: [email protected], Fax: +40 251427597, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer