Licitatie Publica - PLASA SARMA - 4 mm
Anunt de participare (utilitati) numarul 147150/11.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: str. Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, In atentia: Simona Blag-Sucursala Miniera-tel 0254506151, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104, Adresa internet (URL): www.cenhd.ro;www.termodeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA-SUCURSALA DIVIZIA MINIERA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: UTUVICTOR, Tel. +40 254506100, In atentia: UTUVICTOR, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cenhd.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA-SUCURSALA DIVIZIA MINIERA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: UTUVICTOR, Tel. +40 254506100, In atentia: UTUVICTOR, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cenhd.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA-SUCURSALA DIVIZIA MINIERA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: UTUVICTOR, Tel. +40 254506100, In atentia: UTUVICTOR, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cenhd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PLASA SARMA -4 mm
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Divizia Miniera- loc.Petrosani, strada Timisoara, nr.2, jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PLASA SARMA - ? 4 mm-conform Fisei tehnice
Valoarea minima: 615000 lei; Valoarea maxima: 2255000 lei
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44310000-6 - Articole din sarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima: 150 tone; Cantitatea maxima: 550 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 615, 000 si 2, 255, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire durata contract conf.art.6, alin.3 din HG 925/2006-o prelungire posibila
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 12300 lei Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO14RNCB0160130003640001, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 indice 1 din OUG34/2006 (daca este cazul).Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare.Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se va face echivalent a lei/valuta( curs BNR): 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia depusa , autoritatea contractanta va retine contestatarului 4395 lei din garantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractului , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele mentionate la art.90 alin (1) sau (3) din HG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul achizitiei, sunt: Director general-ANDRONACHE DANIEL COSTELDirector general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIANIOANDirector general adjunct divizia miniera - DRAGOINICOLAESef Birou Contracte Vanzari- UTU VICTORDirector Comercial ? GIURGIU VASILEDirector Economic ? CIOBANU MARIASef Serviciul Achizitii ? POGOCSAN ELISABETASef Serviciu Juridic - PACIU GABRIELA
Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data 31.12.2012
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila vizata de organele competente cu mentiunea "conform cu originalul"
Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Angajament privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici
Modalitatea de indeplinire
Se solicita Certificat ISO 9001/2008
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui ? ?: avand in vedere Art.193/OUG34/2006 conf. caruia ?in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de
operatorul economic respectiv, in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitati? - In acest sens, se poate prezenta orice document in care seprecizeaza ca auditul de certificare, in cazul
unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici inregistrati in SEAP, potrivit preved.art.6 alin.2 din HG nr. 1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice in SEAP, potrivit preved. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi pentru cantitatea minima pana la 31.12.2013. Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice pentru intreaga cantitate de produse solicitata, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice. Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda Durata unei runde: 1 zi Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei fara TVA Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit : DA Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului : DA Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie : DA Pas minim de licitatie :0, 1% din valoarea estimata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
47
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2013 10:00
Locul: Sucursala Divizia Miniera, loc.Petrosani, Str.Timisoara, nr.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele propuneri de modificare a clauzelor contractuale specifice din proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: ? sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat.Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit conform clasamentului SEAP.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a uza de prev. art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare cf. prev. art. 11 alin. 5 din HG nr. 925/2006 (se completeaza conform formularului 14 si anexei la acesta)Ptr. vizualizare D.A. incarcata in SEAP, op.ec.trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: Str.Paroseni, nr.20, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254541461/+40 254572134, Email: [email protected], Fax: +40 254506104/+40 254570481, Adresa internet (URL): www.cenhd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2013 10:40