Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Platforma de instruire continua pentru angajatii Primariei Municipiului Piatra Neamt ( acronym ? eForm )


Anunt de participare numarul 135973/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. +40 233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Platforma de instruire continua pentru angajatii Primariei Municipiului Piatra Neamt ( acronym ? eForm )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in furnizarea unei platforme de eLearning capabila sa asigure suportul de educatie si instruire continua a angajatilor din cadrul Primariei Municipiului Piatra Neamt. Din punct de vedere functional, sistemul va avea o componenta de instruire si examinare si o componenta de colaborare online multimedia.
Vor fi livrate aplicatii software, servere si echipamente conexe astfel:
? Platforma eLearning: componenta de instruire si examinare, componenta de colaborare on-line multimedia
? Continut digital dezvoltat pentru 6 module de instruire: instruire utilizare aplicatie software legislativa;utilizare software proiectare;utilizare software gestiune a activitatilor specifice;managementul proiectelor IT;noi tehnologii informationale;e-Guvernare;
? Licente software suport
? Solutie semnatura electronica
? Solutie de securitate? Echipamente hardware: Server lamelar aplicatii;Server lamelar baze de date: Server lamelar Colaborare;Server lamelar back-up;Sasiu servere lamelare;UPS;Rack, consola management;Monitor interactiv sala demo;Camera video HD sala demo;Statii mobile de lucru;Instalatie climatizare sala servere;Plotter sala demonstratii;Switch GB, L3, 8 porturi;Acces point wireless sala demo;Storage
Vor fi prestate urmatoarele servicii:
? Servicii de implementare
o Instalare si configurare echipamente hardware
o Analiza cerintelor
o Dezvoltarea sistemului
o Implementarea sistemului
o Testarea sistemului
o Dezvoltarea cursurilor
o Instruirea utilizatorilor cheie
? Instruire administratori sistem elearning
? Instruire specialist IT tehnic
? Instruire utilizator profesor
? Instruire utilizator
o Mentenanta si garantie aplicatii si hardware
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 887, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 75.000lei, cu o perioada de valabilitatede 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie , conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 20, Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt;Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004. Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Cuantum 5% din pretul contractului fara TVAFurnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 22. sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Structurale - PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III ", Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art. 180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 1.
Nota:
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art. 181 .1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 2.2.1. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.
2.2Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatDin certificatele solicitate la punctele 2.1. si 2.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 3; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 4. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert ;
Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu. Comisia de evaluare va avea urmatoarea componenta: Buliga Carmen Irina- presedinte fara drept de vot, membrii : Postolica Vlad , Munteanu Neculai , Apetroaei Cristina, , membrii de rezerva : Moro?an Cristina, Gavrilut Sebastiana Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Note:
Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 7.500.000 Lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual
leu/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi. Ofertantii care trebuie sa realizeze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.
Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate la autoritatile competente si/sau alte documente emise de atutoritatile legale, precum rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor, etc. pentru operatorii economici in a caror tara nu este prevazuta publicarea bilanturilor contabile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani
Experienta in implementarea unor sisteme software integrate pentru instruire asistata de calculator, care au inclus furnizare echipamente hardware si dezvoltare continut educational si furnizare echipamente hardware si implementare platforma eLearning .
Fisa de experienta similara, pt fiecare contract de experienta similara
2. Ofertantul va prezenta documente /informatii relevante dintr- un contract/ proces-verbal de receptie, contrasemnat de beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul, in copie ?conform cu originalul?.
Experienta in furnizarea si implementarea de platforme eLearning in ultimii 3 ani, in contracte cu o valoare cumulata de minim 1.500.000 lei.
Fisa de experienta similara, pt fiecare contract de experienta similara
2. Ofertantul va prezenta documente /informatii relevante dintr- un contract/ proces-verbal de receptie, contrasemnat de beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul, in copie ?conform cu originalul?.
Lista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului
Manager de proiect :
- CV ;
- Studii superioare de lunga durata in IT; Certificare in managementul proiectelor (PMP, Prince2 sau echiv);5 ani experienta generala in IT; Manager de proiect intr-un contract similarCopii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica
Coordonator tehnic sistem eLearning :
- CV;
- Studii superioare de lunga durata in IT; Participare curs management de proiect; 5 ani experienta generala in IT; Coordonator tehnic intr-un contract similar.Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.
Coordonator stiintific dezvoltare continut educational:
- CV;
- Studii superioare de lunga durata; Certificare de formator autorizat CNFPA sau echiv; 5 ani experienta generala in domeniul educational; Coordonator stiintific/Expert dezvoltare continut educational intr-un contract similar.Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.
Coordonator instruire:
- CV;
- Studii superioare de lunga durata in IT; Participare curs management de proiect; Certificare de formator autorizat CNFPA sau echiv; Curs in metodologia instruirii adultilor; 5 ani experienta generala in IT; Coordonator instruire intr-un contract de implementare sistem informatic in care a realizat managementul activitatilor de instruire, a organizat si coordonat echipele de instruire si a instruit utilizatoriiCopii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica
Expert infrastructura si securitate IT:
- CV;
- Studii superioare de lunga durata in IT; Auditul sistemelor informatice- certificare CISA sau echiv; Certificare profesionala in arhitectura securitatii sistemelor informatice (ISSAP sau echiv); Certificare profesionala in guvernanta IT a sistemelor informatice de tip enterprise (CGEIT sau echiv); Certificare profesionala in managementul securitatii sistemelor informatice (ISSMP sau echiv); Certificare profesionala in managementul serviciilor IT (ITIL sau echiv); Certificare profesionala ca auditor specializat in managementul securitatii sistemelor informationale (Certified ISO/IEC 27001
Lead Auditor sau echiv); 5 ani experienta generala in IT; Expert audit si securitate informationala intr-un contract similar.Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica.
Lista subcontractantilor si specializarea acestora
Informatii privind asocierea.
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
In cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii.
Managementul calitatii
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Descriere: Punctajul acordat pentru factorul Pretul Ofertei ? Pfinanciar(n), se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate (valoarea in lei, fara TVA)se acorda 100 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: Pfinanciar(n) = PretMin / PretFin(n) x 100 puncte unde: Pfinanciar(n) este punctajul financiar al ofertei evaluate PretMin este cel mai mic pret (valoarea in lei, fara TVA) din ofertele prezentate PretFin(n) este pretul ofertei pentru care se face evaluarea (valoarea in lei, fara TVA)
2.
CT1: Previzualizarea materialelor educationale
9.25%
Descriere: Descriere: Sistemul ii permite instructorului sa vizualizeze materialele educationale din biblioteca virtuala intr-o forma identica cu cea pe care ar vedea-o cursantii in sesiunea sincrona (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
3.
CT2: Definirea de limite de timp pentru intrebari
9.25%
Descriere: Descriere: Sistemul permite - suplimentar fata de definirea limitei de timp per test - si definirea unei limite de timp pentru fiecare intrebare ce face parte dintr-un test (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
4.
CT3: Salvarea rezultatelor cautarii
9.25%
Descriere: Descriere: Sistemul permite, in vederea crearii de catre utilizatori a unor liste de materiale educationale personalizate, salvarea rezultatelor cautarii in materialele educationale si consultarea ulterioara a acestora in cadrul sesiunii curente de lucru (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
5.
CT4: Consultarea rezultatelor cautarii salvate anterior
9.25%
Descriere: Descriere: Sistemul permite, in vederea crearii de catre utilizatori a unor liste de materiale educationale personalizate, consultarea rezultatelor cautarilor salvate, inclusiv dupa deconectare/reconectare (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
6.
CT5: Planificarea operatiunilor de import
9.5%
Descriere: Descriere: Sistemul permite, in plus fata de functionalitatea de import a materialelor educationale, planificarea de operatiuni de import de materiale educationale prin specificarea datei si orei de executie (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
7.
CT6: Generarea complexa de teste din colectii de intrebari
9.25%
Descriere: Descriere: Sistemul permite generarea de teste din colectii de intrebari, in plus fata de generare pe baza obiectivelor, si pe baza gradului de dificultate a intrebarilor si a domeniului/materiilor asociate (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
8.
CT7: Configurarea utilizatorilor ce aproba materialele de instruire publice
9.25%
Descriere: Descriere: Sistemul permite, in plus fata de functionalitatea de aprobare disponibila administratorului, si configurarea utilizatorilor care aproba materialele ce urmeaza a fi incarcate in spatiul public (punctaj maxim 100 puncte). Daca sistemul ofertat detine functionalitatea precizata in grila va obtine punctajul maxim. Ofertantul va demonstra ca sistemul detine functionalitatea prin includerea in oferta a ecranelor din sistemul informatic (screen shot) care sa demonstreze functionalitatea respectiva. Daca ofertantul va dezvolta functionalitatea (nu exista in produsul actual) va primi 50 de puncte. Daca ofertantul NU va dezvolta functionalitatea va primi 0 puncte.
9.
DI: Durata de interventie la sediul beneficiarului
5%
Descriere: Descriere: Prin durata de interventie se intelege perioada de timp necesara pentru deplasarea fizica la sediul benficiarului din momentul transmiterii solicitarii de catre beneficiar furnizorului si prezenta fizica la sediul beneficiarului. Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai mic timp de interventie ofertat (exprimat in ore) se acorda 100 de puncte; b) Pentru un alt timp de interventie ofertat decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: PDI(n)= DImin / DI(n) x 100 puncte unde: PDI(n) ? reprezinta punctajul ofertei evaluate pentru criteriul Durata de interventie la sediul Beneficiarului; DImin ? reprezinta timpul de interventie cu valoarea cea mai mica (cel mai mic numar de ore) dintre ofertele primite; DI(n) ? reprezinta timpul de interventie exprimat in ore pentru oferta evaluata
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 09:00
Locul: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, sediul nou, sala de consiliu, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, persoanele imputernicite ale ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale - PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?Operatiunea 3 ?Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Educatie?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal(n)=PPfin(n)+PPtehnic(n)PPfin(n)=Pfinanciar(n)*PonderePretulOferteiPPtehnic(n)=PCT1(n)*PondereCT1+?+PCTi(n)*PondereCTi + PDI(n)*PondereDIunde: Ptotal(n) reprezinta Punctajul total al ofertei evaluate;PPfin(n) reprezinta punctajul financiar ponderat al ofertei evaluate;Pfinanciar(n) reprezinta punctajul financiar al ofertei evaluate;Pptehnic(n) reprezinta punctajul tehnic ponderat al ofertei evaluate;PCT1(n)?PCTi(n) reprezinta punctajele obtinute de oferta evaluata pentru criteriile tehnice respective;PondereCT1...PondereCTi reprezinta ponderile aferente criteriilor tehnice CT1...CTi;PDI(n) reprezinta punctajul obtinut de oferta evaluata pentru criteriul Durata de Interventie la sediul Beneficiarului (DI).PondereDI reprezinta ponderea aferenta criteriului Durata de Interventie la sediul Beneficiarului (DI).Oferta care va fi declarata castigatoare este oferta care obtine cel mai mare punctaj total (Ptotal(n)). In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi cel mai mare punctaj total Ptotal(n), oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic care va fi declarata castigatoare va fi oferta cu cel mai mare punctaj financiar ponderat (PPfin(n)).Un expert poate fi nominalizat pe o singura pozitie in cadrul proiectului.Sectiunea III -Cuantumul garantiei de participare este de 75.000 lei, cu o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie, conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care se va utiliza ca instrument de garantare Scrisoarea de garantie bancara se recomanda utilizarea Formularului nr. 20 - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie. Formularul poate fi adaptatin cazul utilizarii unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a documentului atacat conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. +40 233218991, Email: [email protected], Fax: +40 233215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer