Licitatie Publica - Platforma electronica complexa
Anunt de participare numarul 138114/11.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu, Tel. +40 213180736, In atentia: Mihai Eugenia, Dinu Magdalena, Vintilescu Bogdan, Email: [email protected], Fax: +40 213180736, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Platforma electronica complexa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central UMF ?Carol Davila? Blv. Eroii Sanitari nr. 8, sector 5, Bucuresti / locatia la care se instaleaza platforma electronica
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Platforma electronica complexa - 1 pachet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
48931000-3-Pachete software de formare profesionala (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Platforma electronica complexa - 1 pachet
Valoarea estimata fara TVA: 3, 281, 822.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 65000 ron; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5. - Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. - Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. - Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910. - Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si art 278(1) din OUG 34/2006. Conditiile de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Gar.de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA. - In cazul in care furnizorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin 1 din HG 925/2006 - Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de buna executie, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - contract POSCCE 512/323/27.12.2011, cod SMIS 23335 - Plata in 90 zile, in per.24-31 ale lunii-Cf.art.36 din OUG 34/2009 si a OMF 2281/2009. Pretul ramane ferm in ron
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieri, se va completa si prezenta un "Acord de asociere", conform Formular 17
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Incadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului BDocumente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original sau copie ?conform cu originalul?.- Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie ?conform cu originalul?- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.- Incadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si bugetul local.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 13.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 11Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector - Acad. Ioanel Sinescu, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Responsabil financiar proiect - Contabil Sef Ec.Calin Mihaela, Director tehnic proiect - Ec. Razvan Voinescu, Jurist - Adina Ion, Expert tehnic - Ionut Taranu, Sef Disciplina Marketingul Ingrijirilor de Sanatate, Tehnologie si Aparatura Medicala, Informatica Medicala si Biostatistica - Conf.Dr.Ing. Victor Purcarea, Sef Serviciu Statistica, Informatica si Dezvoltare Informationala - Ing. Dodu Petrescu, Informatician - Ing. Catalin Tanasescu, Sef Serviciu Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu - Adm.Fin. Mihai Eugenia, Adm.Fin. Dinu Magdalena, Adm.Fin. Vintilescu Bogdan Cerinta 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant este obligat sa prezinte acest document.
Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de catre autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1)Bilant contabil vizat sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul:
- Prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente sau extras de bilant - copie document.- Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Aceasta trebuie sa fie cel putin egala cu 6.000.000 lei. Se solicita completarea si prezentarea formularului 7 -Fisa Informatii generale
Operatorul economic va demonstra indeplinirea nivelului impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Cerinta 1 continuare - Convertirea in Lei si Euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupacum urmeaza:
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;
Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;
Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Cerinta 1 continuare - Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
In cazul persoanelor straine se solicita traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire:
- Prez.listei princip.livrari de prod.efect. in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benef., indif.daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati. Se sol.complet.si prezentarea form.9.
De asemenea se sol.prez.cel putin a unui doc.doveditor(contract, proces verbal de receptie sau recomandare)care sa confirme livrarea cel putin a unui sistem informatic de e-learning cu componente software.
- Prez.cel putin a unui doc.doveditor (contract, proces verbal de receptie sau recomandare) care sa conf.prestarea de serv.de mentenanta a unui sistem informatic de e-learning cu componente software.
- Doc.depuse pentru doved.experientei similare trebuie sa indice benef., indif.daca acestia sunt aut.contractante sau clienti privati, valoarea, per.si locul exec., modul de indeplinire a oblig.contract.pe parcursul derul.contractului resp.
Cerinta 2
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - daca este cazul
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul:
- Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii conform formularului D
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/ partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi
Cerinta 3Informatii referitoare la pregatirea personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. Modalitatea de indeplinire - Se va completa si prezenta formularul 15. In vederea derularii contractului, ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiect ai carei membrii trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate pentru urmatoarele roluri:
Cerinta 3 continuare - Manager de proiect ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniile: automatica si calculatoare/ informatica/cibernetica sau echivalent.
Experienta profesionala generala - Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica - Minim 3 ani in domeniul managementul proiectelor care atesta faptul ca acesta este pregatit pentru a coordona un proiect IT.
Cerinta 3 continuare - Certificarea ITIL este necesara pentru a proba familiarizarea cu bune practici in Managementul Serviciilor de IT:
-certificare minima ? ITIL Foundation (Information Technology InfrastructureLibrary) sau echivalent.
-certificare minima ? Certificare PM Fundamentals sau echivalent.
Pentru atingerea obiectivelor proiectului in intervalul de timp solicitat resursele proiectului trebuie utilizate eficient, riscurile identificate din timp ?i gasirea de solu?ii pentru fiecare, planul de dezvoltare respectat. Aceste responsabilitati pot fi asumate doar de un manager cu experien?a care a participat in cadrul unui proiect similar care a inclus implementare de solutii software de tip portal.
Cerinta 3 continuare - Expert arhitect software - minim 1 expert
Pregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT: automatica si calculatoare/informatica/cibernetica sau echivalent.
Experienta profesionala generala - Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica - Minim 3 ani experienta ca si arhitect software
Cerinta 3 continuare - Cunostinte avansate pe tehnologiile ofertate (de exemplu: EJB, JSP, SiteMesh, WebWork, Servlets, XML, JDBC sau echivalent);
-certificare minima - care sa probeze competente de Arhitect Software in cel putin o tehnologie de programare tip Enterprise (Sun Certified Java Enterprise Architect for J2EE si Sun Certified Java Programmer for J2SE sau echivalent).
-Experienta ca si arhitect software in participare in cadrul unui proiect similar de implementare a unei solutii de tip portal.Persoana va coordona echipa tehnica ?i va avea responsabilitatea implementarii generale a componentelor ?i pregatirii intregii documenta?ii de suport. Va trebui sa elaboreze specifica?ii func?ionale, planuri de testare, va furniza clarificari echipei de dezvoltare, va actualiza specifica?iile, in cazurile in care este nevoie
Cerinta 3 continuare - Specialist programator - minim 1 expert
Pregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT ? automatica si calculatoare/informatica sau echivalent;
Experienta profesionala generala - Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica - Minim 3 ani experienta ca programator.-certificare minima ? care sa probeze competente de specialist programator in cel putin o tehnologie de programare tip Enterprise(Sun Certified Programmer for the Java Platform sau echivalent);
-cunostinte avansate: HTML, CSS, XSL, Java Script sau echivalent-Necesitatea dezvoltarii continutului digital.
Cerinta 3 continuare - Expert backup si restore ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT? automatica si calculatoare/informatica sau echivalent.
Experienta profesionala generala - Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica - Minim3 ani experienta in backup si restore
-cunostinte avansate de Microsoft Server dovedite prin certificari ( Microsoft Certified Professional sau Microsoft Certified Administrator sauMicrosoft Certified Systems Engineer sau echivalent.)
-cunostinte avansate ale unui pachet de backup si recovery, centralizat, de clasa enterprise, dovedite prin certificare (Tivoli Certified Consultant - IBM Tivoli Storage Manager sau echivalent);
Cerinta 3 continuare - cunostinte avansate a produselor de tip storage dovedite prin certificare (IBM certified specialist Midrange Storage Technical Support sau echivalent);
-cunostinte avansate pentru retele TCP/IP, LAN, WAN, WLAN, Radio;
-cunostinte avansate de instalare si configurare Linux, Windows 200x server, servere Intel, Dell, Fujitsu, HP, IBM etc
-participarea la cel putin un proiect care au implicat solutii pentru backup si restore.
Un expert backup si recovery este necesar in cadrul proiectului pentru ca aceasta parte este una foarte importanta in cadrul unei implementari. Va propune strategia de backup si restore.
Cerinta 3 continuare - Expert infrastructura / sisteme de operare ? minim 1 expert
Pregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic.
Experienta profesionala generala - Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica
-Cunostinte avansate de Microsoft Server dovedite prin certificari ( Microsoft Certified Professional sau Microsoft Certified Administrator sauMicrosoft Certified Systems Engineer sau Microsoft Certified Technology Specialist ? Business Desktop Deployment sau echivalent.
Cerinta 3 continuare - cunostinte avansate ale unui pachet de backup si recovery, centralizat, de clasa enterprise, dovedite prin certificare (Tivoli Certified Consultant - IBM Tivoli Storage Manager sau echivalent);
-cunostinte avansate de storage networking dovedite prin certificare (IBM Certified Specialist - Storage Networking Solutions sau echivalent);
-cunostinte avansate a unor aplicatii de securitate a retelelor dovedite prin certificare ( Novell Specialist Certificatesau echivalent);
-Participarea la cel putin un proiect in care a fost implicat ca si expert infrastructura (similar ca si complexitate cu cel prezentat in anterior).
Va avea rolul de a instala si configura serverele si statiile de lucru pe care vor rula aplicatiile livrate.
Se va ocupa si cu update-urile de securitate in perioada de mentenanta si garantie.
Cerinta 3 continuare -Expert securitate IT si comunicatii ? minim 1 expert
Pregatire profesionala - Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul comunicatiilor.Experienta profesionala generala - Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul IT.Experienta profesionala specifica
-cunostinte avansate a sistemelor de securitate si securizare dovedite prin certificare LDAP (Windows Server 2008 Active Directory Configuration sau echivalent);
-cunostinte avansate de configurare a unui produs care ofera functii de routing, firewall si web cache dovedite prin certificare (Microsoft Internet Security and Acceleration (ISA) Server 2006 Configurationsau echivalent);
Cerinta 3 continuare - cunostinte avansate de Microsoft Server dovedite prin certificari ( Microsoft Certified Professional windows server sau echivalent);
-cunostinte avansate a unui sistem de mesagerie dovedite prin certificare (Microsoft Exchange sau echivalent);
-cunostinte avansate ale unui produs de tip management de sistem dovedite prin certificare (Microsoft System Center Configuration Manager sau echivalent)
- certificare IBM Tivoli Network Manager IP Edition V3 Implementation sau echivalent.
Va avea rolul de a configura si actualiza componentele de securitate din cadrul proiectului (atat componenta internet cat si accesul din retea).
Cerinta 3 continuare - Se vor prezenta CV-uri relevante pt. fiecare expert in parte (Formular F16), din care sa reiasa experienta si calificarile pozitiei pentru care sunt propusi, copii dupa certificari pentru demonstrarea cerintelor specificate.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea documentelor originale, spre comparare cu copiile prezentate in oferta.Pentru fiecare rol descris mai sus se poate folosi un singur expert. Un expert nu poate acoperi mai multe roluri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie si mentenanta ofertata
15%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Durata de garantie si mentenanta ofertata (15 puncte), se acorda astfel: a) Garantie si mentenanta peste 8 ani - 15 puncte; b) Garantie si mentenanta intre 7 si 8 ani - 8 puncte; c) Garantie si mentenanta 6 ani - 1 punct; d) Garantie si metenanta 5 ani - 0 puncte; e) Ofertele care includ garantie si mentenanta pe o perioada mai mica de 5 ani vor fi respinse ca neconforme"
3.
Continut digital
55%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Continut digital (Studii de caz din domeniul dermato-oncologiei din tematica proiectului descrisa in capitolul "Lectii educationale multimedia")(55 puncte), se acorda astfel: a) Pentru ofertele care includ peste 60 de studii de caz - 55 puncte; b) Pentru ofertele care includintre 45 si 59 de studii de caz - 40 puncte; c) Pentru ofertele care includ intre 30 si 44 de studii de caz - 25 puncte; d) Pentru ofertele care includ intre 15 si 29 de studii de caz - 10 puncte; e) Pentru ofertele care includ intre 1 si 14 de studii de caz - 0 puncte; f) Ofertele care nu includ nici un studiu de caz vor fi respinse ca neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv: Pretul; 2.Durata licitatiei electronice: 1 runda - o zi. 3.Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP-conform art.6 din HG 1660/2006. 4.Informatii relevante: www.e-licitatie.ro. 5.In cazul in care in urma insumarii punctajelor tehnic si financiar, sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaj egal, oferta care va fi declarata castigatoare va fi cea cu pretul cel mai scazut. 6.In cazul in care sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, dar si cu preturi egale se va solicita ofertantilor prezentarea in plic inchis a unor noi oferte financiare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16340/19.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autoriz. si legalizata in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 12:00
Locul: Rectorat UMF Carol Davila Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii societatiilor ofertante, reprezentanti ai conducerii UMF Carol Davila, reprezentati ai Serviciului Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competivitatii Economice - Proiect "Portal educational si sistem electronic aplicativ integrat de educatie al Universitatii de Medicina si Farmacie "Carol Davila" Bucuresti pentru dezvoltarea performantei medicale in domeniul dermato-oncologiei", contract POSCCE 512/323/27.12.2011 cod SMIS 23335
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care ofertantul prezinta initial doar o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (in conformitate cu art. 176 din OUG 34/2006 actualizata), declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte conform formularului 14. - In cazul in care uzeaza de dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul in care in urma insumarii punctajelor tehnic si financiar, sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaj egal, oferta care va fi declar.castig.va fi cea cu pretul cel mai scazut.- In cazul in care sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, dar si cu preturi egale se va solicita ofertantilor prezentarea in plic inchis a unor noi oferte financiare - pana va fi posibila departajarea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Rectoratul UMF Carol Davila - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. +40 213180726, Fax: +40 213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2012 15:19