Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)"


Anunt de participare numarul 99420/06.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National Romania Digitala
Adresa postala:  str. Italiana, nr.22, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Management de Proiect, Tel. +4021 305.28.60, Email:  [email protected], Fax:  +4021 303.29.06, Adresa internet (URL):  www.cnrd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)Cod CPV (principal): 30211300-4 Platforme informaticeCod CPV (secundare): 51610000–1 Servicii de instalare computere si echipamente de procesare a informatiilor72260000–5 Servicii de software72820000–4 Servicii de testari informatice80533100-0 Servicii de formare ?informatica72224000-1 Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor79341000-6 Servicii de publicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 385, 181RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 320.000 (trei sute doua zeci mii) Lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile cf PROGRAM OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE. Plata cf. OUG 34/2009 si Documentatiei de Atribuire Sectiunea I (pct.I.4)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta ? rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii ?cazul ?care oferta comuna este declarata c?igatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conformitate cu Formularul nr. 1Declaratia privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ?conformitate cu Formularul nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre ANAF, valabile la data limita de depunere a oferteiCertificat constatator privind ?eplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre autoritatea administratiei publice locale competenta, valabil la data limita de depunere a oferteiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile ?inte de date limita de depunere a oferteiNota: ? cazul asocierii unui grup de operatori economici ?vederea depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie ?eplinite de fiecare asociat ?parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008 . Se va completa Formularul nr. 3.
2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si ?egistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 16.380.000 (saisprezece milioane trei sute optzeci de mii) Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala
1.Lista principalelor furnizari produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani.
2.Prezentarea informatiilor prin care se confirma furnizarea/prestarea de catre operatorul economic de produse/servicii similare
3.Prezentarea a unui contract avand ca obiect implementarea de solutii informatice pentru fluxuri de activitati
4.Prestarea de servicii de consultanta pentru managementul de proiect pentru proiecte finantate din fonduri structurale prin intermediul programelor care finanteaza operatiuni de achizitionare si implementare a sistemelor informatice integrate
5.Prezentarea informatiilor prin care se confirma furnizarea/prestarea de catre operatorul economic de produse/servicii similare
6.Prezentarea informatiilor referitoare la capacitatea tehnica a operatorului economic ?vederea realizarii integrarii cu Sistemul Electronic National (SEN).
Candidatul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor competente: Competente ?dezvoltarea de solutii particularizate pentru aplicatiile web bazate pe platforma tehnologica a SEN;Competente ?proiectarea si implementarea arhitecturilor orientate pe servicii si a implementarii proceselor de business ?cadrul sistemelor de afaceri bazate pe platforma tehnologica pe care este dezvoltat SEN;Competente ?dezvoltarea si implementarea de aplicatii si solutii de afaceri bazate pe platforma tehnologica a SEN;Competente ?domeniul implementarii, instalarii si configurarii solutiilor de tip business intelligence pe platforma tehnologica pe care este dezvoltat SEN;Competente ?proiectarea si implementarea infrastructurilor IT complexe pentru sisteme de afaceri pe platforma tehnologica pe care este dezvoltat SEN.Detinerea competentelor se va dovedi prin certificarile prezentate la pct.A.6.din Rubrica Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)7.Prezentarea Listei cu personalul de specialitate
B. Autorizare pentru livrarea produselor COTS
C.Informatii privind asocierea
D.Informatii privind subcontractantiiE.Standarde de asigurare a calitatiiF.Standarde de protectia mediului
G.Standarde de asigurare a securitatii
H.Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1.Formular nr.4 lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani2.Un contract ?heiat si finalizat ?ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 9.000.000(noua milioane) Lei(fara TVA)3.Un contract avand ca obiect implementarea de solutii informatice pentru fluxuri de activitati cu o valoare egala sau mai mare de 5.500.000(cinci milioane cinci sute) Lei(fara TVA)4.Cel putin 1 contract de servicii de consultanta pentru managementul de proiect, a carui valoare trebuie sa fie de minim 1.200.000(un milion doua sute de mii) Lei(fara TVA)5.Un contract ?heiat si finalizat ?ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) privind furnizarea/implementarea unui sistem integrat cu minim 200.000 de utilizatori avand un numar minim de 40.000 de inregistrari in baza de date modificate zilnic.6.Custom Development Solutions–Web Development sau echivalent;Service Oriented Architecture-SOA and Business Process sau echivalent;Independent Software Vendor - ISV/Software Solutions sau echivalent;Business Intelligence sau echivalent;Advanced Infrastructure Solutions sau echivalent;7.Forumular nr.5 ?otit de CV ?format EUROPASS.Candidatul trebuie sa faca dovada ?eplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a specialistilor propusi, a cerintelor din Documentatia de atribuire: Manager de proiect–1 specialist;Responsabil financiar–1 specialist;Expert IT–1 specialist Expert in instrumente financiare structurale–1 specialist;Responsabil Informare si Publicitate–2 specialisti;Manager proiect tehnic–1 specialist;Analist business–1 specialist;Arhitect solutii informatice–1 specialist;Arhitect infrastructura hardware si comunicatii–1 specialist;Arhitect date–1 specialist;Expert documentare tehnica si asigurarea calitatii–1 specialist;Expert implementare procese de business si integrare SEN–1 specialist;Expert mesagerie electronica si integrare SEN–2 specialistiB.Forumular nr.7(autorizatie comercializare COTS)C.Acord de asociereContinuare la sectiunea VI.3)Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Se impune accelerarea procedurii de atribuire, astfel ??sistemul sa fie operational c?mai cur? posibil. Alte justificari sunt prezentate in sectiunea 1 punct IV din Documentatia de atribuire.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Vor fi selectati doar candidatii care obtin punctaj minim 70 puncte calculate dupa formula: PC=PSEF+PCT+PCP.Detalii la sectiunea VI.3 Alte informatii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 10:00
Locul: Sediul CNRD: str. Italiana nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai candidatilor/ofertantilor potrivit prevederilor din Documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", Domeniul Major de Interventie 2 „Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice", Operatiunea 1 „Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Continuare sectiunea IV.1.2: explicarea termenilor: PC- punctajul candidatului;PSEF –punctajul aferent situatiei economice si financiare, pondere 15% din PC; PCT –punctajul aferent capacitatii tehnice pondere 40% din PC; PCP- punctajul aferent capacitatii profesionale pondere 45% din PC. In continuare se prezinta subcriteriile aferente PSEF/PCT/PCP pentru care se acorda puncte precum si punctajul maxim acordat: PSEF-Media cifrei de afaceri a operatorului economic pe ultimii 3 ani 15 punctePCT-Contractele privind implementarea de solutii informatice pentru fluxuri de activitati 25 puncte; Contractele de prestare a serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect pentru proiecte finan?ate din fonduri structurale-15 puncte;PCP- Experienta si competentele profesionale ale: Managerului de Proiect(3 puncte); Responsabilului financiar(3 PUNCTE); Expertului IT (3 PUNCTE); Expertului ?instrumente financiare structurale(3 PUNCTE); Responsabilului Informare si publicitate – profilul 1 (3 PUNCTE); Responsabilului Informare si publicitate – profilul 2 (3 PUNCTE); Managerului de Proiect Tehnic (3 PUNCTE); Analistului business (3 PUNCTE); Arhitectului solutii informatice (3 puncte); Arhitectului infrastructura hardware (3 puncte); Arhitectului de date (3 puncte); Specialistului in documentare tehnica ?i asigurarea calitatii(3 puncte); Expertului implementare procese de business si integrare SEN (3 puncte); Expertilor mesagerie electronica si integrare SEN (3 puncte).Continuare sectiunea III.2.3)Capacitatea tehnica: D.Forumular nr.8 (informatii subcontractanti); E.Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001;F.Certificat care atesta respectarea standardelor cu privire la protectia mediului seria ISO14001;G.Certificat privind managementul pentru securitatea informatiei seria ISO27001;H.Certificat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale seria OHSAS18001
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. (021) 3104641, Email:  [email protected], Fax:  (021) 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti – Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021 - 408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021) 408.37.81, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa ?cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, ?conditiile OUG 34/2006, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala:  str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Tel. +4021 305.28.60, Email:  [email protected], Fax:  +4021 303.29.06, Adresa internet (URL):  www.cnrd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer