Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)


Anunt de participare numarul 84197/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale
Adresa postala: STR. ITALIANA NR. 22, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: TITI COSTACHE, Tel.021 3032991, Email: [email protected], Fax: 021 3052899, Adresa internet (URL): www.assi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
72820000-4-Servicii de testari informatice (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 326, 073.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 275.000 lei sau 65.476 euro.Garantie de buna executie 10% din val.fara TVA a contr.de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul ASSI si fonduri nerambursabile cf PROGRAM OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE. Plata cf. OUG 34/2009 si Documentatiei de Atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii daca oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul nr. 1
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 23. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre ANAF, valabile la data limita de depunere a ofertei.4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre autoritatea administratiei publice locale competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei.Alte cerinte - capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a oferta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. 1. Se va completa Formularul nr. 3Pt. 2. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 5.000.000 Euro echivalent a 21.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei principalelor furnizari produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani, 2. Prezentarea informatiilor prin care se confirma furnizarea/prestarea de catre operatorul economic de produse/servicii similare,
3. Prezentarea informatiilor referitoare la capacitatea tehnica a operatorului economic in vederea realizarii integrarii cu Sistemul Electronic National (SEN),
4. Prezentarea Listei cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (echipa de proiect), impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia, 5. Autorizare pentru livrarea produselor COTS
6. Informatii privind asocierea
7. Informatii privind subcontractantiiAlte cerinte - standarde de asigurare a calitatii:
8. Standarde de asigurare a calitatii
9. Standarde de asigurare a securitatii
10. Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. 1. Se va completa Formularul nr. 4.Pt. 2. Ofertantul va prezenta un contract incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 3.000.000 Euro (12.600.000 Lei), insotit de recomandarile/ documentele constatatoare eliberate de catre beneficiari.Pt. 3. Se va face dovada detinerii urmatoarelor competente conform cerintelor Documentatiei de atribuire Cap. V.4. pct.3: Custom Development Solutions Web Development sau echivalent; Service Oriented Architecture - SOA and Business Process sau echivalent; Independent Software Vendor - ISV/Software Solutions sau echivalent; Business Intelligence sau echivalent; Advanced Infrastructure Solutions sau echivalent.Pt. 4. Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a specialistilor propusi, a cerintelor obligatorii conform cerintelor Documentatiei de atribuire Cap. V.4.pct. 4.: Director Proiect 1 specialist, Project Manager 1 specialist, Coordonator tehnic pentru supervizarea ciclului de viata al proiectului 1 specialist, Specialist senior in infrastructura IT 1 specialist, Arhitect sisteme informatice 2 specialisti, Expert in sisteme de asigurarea calitatii si securitatii informatiei 1 specialist, Expert implementare procese de business si integrare SEN 1 specialist, Expert mesagerie electronica si integrare SEN 2 specialisti, Expert infrastructura si baze de date si integrare SEN 1 specialist, Expert securitatea informatiilor si integrare SEN 1 specialist.Pt. 5. Se va completa Formularul nr. 7.Pt. 6. Se va prezenta acordul de asocierePt. 7. Se va completa Formularul nr. 8Pt. 8. Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalentPt. 9. Prezentarea Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei din seria ISO 27001 sau echivalentPt. 10. Prezentarea Certificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pret total
55%
55
Descriere:
2.
Termen de livrare/punere in functiune (PIF)
5%
5
Descriere:
3.
Garantia sistemului PISEG (pentru componentele hardware si software)
5%
5
Descriere:
4.
Suport aplicatii software
5%
5
Descriere:
5.
Metodologia de organizare a proiectului
5%
5
Descriere:
6.
Timpi de raspuns ai sistemului
5%
5
Descriere:
7.
Numarul suplimentar de proceduri administrative propuse
5%
5
Descriere:
8.
Elemente suplimentare privind accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati
5%
5
Descriere:
9.
Scalabilitatea solutiei propuse
5%
5
Descriere:
10.
Portabilitatea solutiei propuse pe alte platforme tehnologice
5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S69-099906 din 09.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de Interventie 2 Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice, Operatiunea 1 Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar
VI.3) Alte informatii
Doc. de atribuire este accesibila direct, nerestrictionat si deplin in SEAP - www.e-licitatie.roContract de finantare nr 76/321 din data de 31.07.2009Procedura de licitatie deschisa se va aplica integral prin mijloace electronice.In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul de a transmite/depune oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 408.36.00, Email: [email protected], Fax: (021) 408.37.81, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii Publice si Acte Interne
Adresa postala: str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021 3032 991, Email: [email protected], Fax: 021 3052 899, Adresa internet (URL): www.assi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer