Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)


Anunt de participare numarul 96566/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National Romania Digitala
Adresa postala: str. Italiana, nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Management de Proiect, Tel.021 3032991, Email: [email protected], Fax: 021 3052899, Adresa internet (URL): www.cnrd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN)
Cod CPV (principal): 30211300-4 Platforme informatice
Cod CPV (secundare): 516100001 Servicii de instalare computere si echipamente de procesare a informatiilor
722600005 Servicii de software
728200004 Servicii de testari informatice
80533100-0 Servicii de formare in informatica
72224000-1 Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor79341000-6 Servicii de publicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 384, 621.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 320.000 (trei sute doua zeci mii) LeiCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul CNRD si fonduri nerambursabile cf PROGRAM OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE. Plata cf. OUG 34/2009 si Documentatiei de Atribuire.(pct.I.4)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul nr. 1
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 2
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre ANAF, valabile la data limita de depunere a ofertei
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre autoritatea administratiei publice locale competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008 . Se va completa Formularul nr. 3.
2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 30.000.000 (trei zeci milioane) Lei sau 7.228.915 (sapte milioane doua sute douazeci si opt noua sute cinciprezece ) Euro..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala
1.Lista principalelor furnizari produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani
2.informatiilor prin care se confirma furnizarea/prestarea de catre operatorul economic de produse/servicii similare
3.Lista cu personalul de specialitate
B.Autorizare pentru livrarea produselor COTSC.Informatii privind asocierea
D.Informatii privind subcontractantiiE.Standarde de asigurare a calitatii
F.Standarde de asigurare a securitatii
G.Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1.Formular nr.3;2.Unul sau mai multe contracte, incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, insotit/insotite de recomandari/documente constatatoare, avand ca obiect: implementarea de solutii informatice pentru fluxuri de activitati, minim un contract cu o valoare egala sau mai mare de 10.375.000(zecemilioanetreisutesaptezecisicincimii)Lei(faraTVA)sau 2.500.000(douamilioanecincisute)Euro(faraTVA);Asigurarea serviciilor de instruire pentru cel putin 100 de utilizatori ai unui sistem informatic;implementarea unui proiect de migrare sisteme informatice, cu o valoare de minim 4.150.000(patrumilioaneosutacincizeci)Lei(faraTVA)sau 1.000.000(unmilion)Euro(faraTVA);Prestarea de servicii de consultanta pentru managementul de proiect pentru proiecte finantate din fonduri structurale prin intermediul programelor care finanteaza operatiuni de achizitionare si implementare a sistemelor informatice integrate, indiferent daca beneficiarii acestora sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta procesele-verbale de acceptanta a livrabilelor din contract.Cel putin 1 contract de servicii de consultanta pentru managementul de proiect, a carui valoare trebuie sa fie de minim 1.245.000(unmiliondouasutepatruzecisicincimii)Lei(faraTVA)sau 300.000(treisutemii)Euro(faraTVA)3.Formular nr.5 insotit de CV in format EUROPASS.Candidatul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punct de vedere al capacitatii profesionale a specialistilor propusi, a cerintelor obligatorii din Doc.de atribuire: Lider de proiect-1specialist;Responsabil financiar-1specialist;Expert in instrumente financiare structurale-1specialist;Responsabil Informare si Publicitate-2 specialisti;Manager proiect tehnic-1specialist;Analist business-1specialist;Arhitect solutii informatice-1specialist;Arhitect infrastructura hardware si comunicatii-1specialist;Arhitect date-1specialist;Expert documentare tehnica si asigurarea calitatii-1specialistB.Formular nr.7C.Acord de asociereD.Formular nr.8E.Certificat privind managementul sistemului calitatii seria ISO9001 sau echivalentF.Certificat privind managementul pentru securitatea informatiei seria ISO27001 sau echivalentCONTINUARE la SECTIUNEA.VI.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Datorita lipsei de spatiu, justificarea pentru alegerea licitatiei accelerate este prezentata la SECTIUNEA. "VI.3) Alte informatii" din cuprinsul prezentului anunt
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Vor fi selectati doar candidatii care obtin punctaj minim 75 puncte alocate astfel: punctaj situatie economica si financiara20%punctaj capacitate tehnica44%punctaj capacitate profesionala36%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 10:00
Locul: Sediul CNDR: str. Italiana nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai candidatilor/ofertantilor potrivit prevederilor din Documentatia de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de Interventie 2 Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice, Operatiunea 1 Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar
VI.3) Alte informatii
Continuare SECTIUNEA.II.1.1.: In conformitate cu prevederile art. 83 alin.(2)-(3) din O.U.G. nr.34/2006 si a Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitatie restransa si negociere cu publicare prealabila a unui anunt de participare, accelerarea procedurii de licitatie restransa se justifica prin faptul ca autoritatea a fost desemnata drept autoritate responsabila pentru realizarea, operationalizarea si administrarea Punctului de Contact Unic (PCU) electronic, care presupune realizarea platformei pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in SEN.Prin hotarirea Guvernului nr. 1439/18.11.2009 privind infiintarea Centrului National de Management pentru Societatea Informationala si a Centrului National Romania Digitala, publicata in Monitorul Oficial nr.857/2009, Centrul National Romania Digitala a preluat responsabilitatea pentru realizarea, operationalizarea si administrarea PCU electronic.In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii si libertatea de a furniza servicii in Romania, act normativ care transpune in legislatia nationala prevederile Directivei 2006/123/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 12 decembrie 2006 privind serviciile in cadrul pietei interne si tinand cont, de importanta si necesitatea implementarii urgente a sistemului precum si faptul ca timpul avut la dispozitie pentru implementarea acestuia este foarte scurt, se impune accelerarea procedurii de atribuire, astfel incat sistemul sa fie operational inainte de data intrarii in vigoare a Directivei 2006/123/CE.Pe de alta parte, tinand cont de natura exceptionala a situatiei economice actuale care se reflecta si pe piata IT&C, accelerarea implementari proiectului va avea un impact pozitiv asupra mediului economic.Continuare SECTIUNEA. III.2.3.: G.Certificat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale seria OHSAS 18001 sau echivalent
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 408.36.00, Email: [email protected], Fax: (021) 408.37.81, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021 3032 991, Email: [email protected], Fax: 021 3052 8, Adresa internet (URL): www.cnrd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer