Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PLATFORMA PIETEI DE ECHILIBRARE - FAZA II


Anunt de participare (utilitati) numarul 58596/16.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 021 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4, etaj 6, camera 624, sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 021 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4, etaj 6, camera 625 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PLATFORMA PIETEI DE ECHILIBRARE - FAZA II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DISPECERUL ENERGETIC NATIONAL, STR. HRISTO BOTEV NR. 16-18, BUCURESTI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ARE CA SCOP IMPLEMENTAREA UNEI PLATFORME IT (HARD SI SOFT) NECESARA RULARII APLICATIILOR AFERENTE PIETEI DE ECHILIBRARE, A CAREI OPERARE SE AFLA IN SARCINA DIEPECERULUI ENERGETIC NATIONAL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30230000-0 - Hardware pentru computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PLATFORMA IT (HARD SI SOFT) NECESARA RULARII APLICATIILOR AFERENTE PIETEI DE ECHILIBRARE, A CAREI OPERARE SE AFLA IN SARCINA DIEPECERULUI ENERGETIC NATIONAL.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 682, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 300.000 LEI SAU ECHIVALENTUL IN EURO LA CURSUL B.N.R. VALABIL IN DATA DE 01.09.2008.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN SURSE PROPRII, PLATILE PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici; b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. Se vor exclude ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006. in acest sens se completeaza si se autentifica Formularele B0 si B1.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lung >40%.Indicatorul privind lichiditatea curenta se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante / Datorii curente > 100%.Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani, inregistrate laAdministratia Financiara.In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. Situatia economica si financiara in acest caz se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte, in perioada de valabilitate a ofertei, un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Acesta persoana trebuie sa indeplineasca criteriile de mai sus mentionate. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 30 milioane Lei sau echivalentul in Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale. Experienta similaraultimii 3 ani. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un achizitor/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea achizitorului/clientului respectiv. Recomandari din partea altor achizitori / clienti minim o recomandare, care trebuie sa cuprinda: modul de indeplinire al obligatiilor; neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; receptii amanate sau respinse. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii. Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere. Se vor remite CV-urile acestor persoane cat si ale altor specialisti cu sarcini cheie pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 10:30
Locul: SEDIUL COMPANIEI DIN STR. ARMAND CALINESCU, NR. 2-4, BUCURESTI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
IN VEDEREA RIDICARII DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE FIRMELE SOLICITANTE TREBUIE SA PREZINTE O CERERE SEMNATA SI STAMPILATA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. "TRANSELECTRICA" S.A.- OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, cod postal 021012, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035870, Fax: 021 3035980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer