Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PLATFORMA PIETEI DE ECHILIBRARE ETAPA II


Anunt de participare (utilitati) numarul 10801/19.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 30355986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Email: [email protected], Fax: 021 30355980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N. TRANSELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: Ovidiu Murasan, Tel.3035986, In atentia: Ovidiu Murasan, Fax: 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N. TRANSELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: Ovidiu Murasan, Tel.021 3035986, In atentia: Ovidiu Murasan, Fax: 021 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N. TRANSELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Punct(e) de contact: Ovidiu Murasan, Tel.021 3035986, In atentia: Ovidiu Murasan, Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PLATFORMA PIETEI DE ECHILIBRARE ETAPA II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea specificatiei tehnice a Caietului de sarcini aferenta fazei de executie a contractului de furnizare PLATFORMA PIETEI DE ECHILIBRARE - ETAPA II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: 387, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 1500 Euro. Garantie de buna executie a contractului 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea fata de situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.
Certificat constatator (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii financiare: capital social, valoarea anuala a proiectelor similare realizate in ultimii 3 ani, bilant contabil pe ultimii 3 ani inregistrat la M.F.P.
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)peste procentul de 100%. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pentru ultimii 3 ani, certificarea sistemului calitatii, recomandare din partea a minim 3 clienti / beneficiari, dotari specifice, efectivul personalului angajat in ultimii 3 ani si calificarea specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin transfer bancar in cont RO23BRDE450SV00952144500 la B.R.D. - S.M.C.C, sau la caseria companiei din str. Armand Calinescu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2007 10:30
Locul: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare al contestatiilor.
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104342
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N TRANSELECTRICA S.A., Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Tel.021 3035803, Fax: 021 3035850
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer