Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Platforma PREDUR 1( Surse de Energie Regenerabile si Dezvoltare Durabila)


Anunt de participare numarul 31263/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Angela-Elena Craina, Tel.402.92.05, In atentia: Daniela Burciu, Email: [email protected], Fax: 402.93.72
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Platforma PREDUR 1( Surse de Energie Regenerabile si Dezvoltare Durabila)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central al UPB, Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru cercetare, dezvoltare si formare profesionala Platforma PREDUR ( Surse de Energie Regenerabile si Dezvoltare Durabila) astfel:
Lotul 1: Pompe automate cu programator pentru prelevarea probelor de aer 4 buc; codCPV: 33253110-2
Lotul 2: Detector portabil de pulberi 1 buc- cod CPV: 33262500-9Lotul 3: Echipament pentru determinarea concentratiei de particule din gazele de ardere 1 buc- cod CPV 29241233-2;
Lotul 4: Detector portabil pentru determinarea poluantilor gazosi din aerul atmosferic 1 buc- cod CPV 33253110-2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253110-2 - Detectoare de gaz (Rev.1)
29241233-2-Aparate de purificare a apei (Rev.1)
33262500-9-Echipamente de analiza a gazelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 311, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)Garantia de participare: Lot1:710lei;Lot2:1780lei;Lot3:950lei;Lot4:260lei;b) Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generaleBilant contabil la 31.12.2006;
- Balanta de verificare la 30.07.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani minim 371.000 leirespectiv 112.000 euro astfelIn cazul depunerii ofertei pentru unul sau mai multe loturi se va face dovada cifrei medii de afaceri in ultimii 3 aniastfel : Lotul 1 -71.400 lei, respectiv 21.600 euroLotul 2 -178.500 lei, respectiv 54.100 euroLotul 3 -95.200 lei, respectiv 28.850 euroLotul 4 26.000 lei, respectiv 7.850 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara- Recomandari din partea altor beneficiari ;
- Documente care atesta calitatea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va face dovada incheierii si ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contractin valoare de minim 246.00 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 410.000 leiIn cazul depunerii ofertei pentru unul sau mai multe loturi ofertantul va face dovada incheieriidovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contractsau3 contracte cumulate astfel: Lotul 1 -a unui contractin valoare de minim 21.420 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 35.700 leiLotul 2 -a unui contractin valoare de minim 53.550 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 90.000 leiLotul 3 -a unui contractin valoare de minim 28.560 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 47.600 leiLotul 4 -a unui contractin valoare de minim 7.800 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 13.000 leiminim 2 recomadari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: se poate plati cu numerar la casieria UPB sau cu ordin de plata in contul RO94TREZ706504601X000233, deschis la Trezoreria Sector 6.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: UPB - Rectorat et .5, sala 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
. CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321240, Email: [email protected], Fax: 3323377, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica Bucuresti - Serviciul Achizitii Produse, Servicii si Lucrari
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel.402.92.05, Fax: 402.93.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer