Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Platforme informatice


Anunt de participare numarul 81087/27.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu achizitii publice, Tel.0256/592396, In atentia: Virgil Debretin, Email: [email protected], Fax: 0256/592381, Adresa internet (URL): www.uvt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Platforme informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de Vest din Timisoara, Facultatea de Matematica, Bd. Vasile Parvan nr. 4, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servere blade, servere biprocesor, SAN Switch, Switch gigabit Ethernet, Rack 42U cu accesorii, UPS, sistem de stocare de tip NAS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Solutie CLUSTER HPC compus din: sasiu servere blade-4 buc, servere blade-50 buc, server biprocesor-1buc, SAN Switch-2buc, Switch Gigabit Ethernet-1buc, Rack42U cu accesorii-2buc, UPS-5 buc, Sistem de stocare de tip NAS-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 022, 414RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-11000lei, numerar, scrisoare de garantie bancara, OPla trezoreriegarantie de buna executie - 10% din val.contr.numerar, scrisoare de garant.bancara, OPla trez.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie prind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Alte conditii de calificare - cont in trezorerie
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil 30 zile la data deschiderii ofertei (fotocopie semnata si stampilata conf.cu originalul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant si balante contabile la data de 31.12.2008
Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri din ultimii 3 ani 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3 ani (livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin 3 docum. emise de clientul beneficiar)
3 recomandari cu calificativ "foarte bine".Declaratie privind existenta unui punct de lucru in Timisoara (pentru agentii economici ofertanti care nu au sediul in Timisoara se solicita safacadovada existentei unui punct de lucru in Timisoara sau un contract de colaborare cu o firma de IT din Timisoara)
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii (Firma ofertanta sa aiba cel putin 1 persoana certificata de catre producator pentru activitati de service , mentenanta , instalare pentru echipamentele din Caietul de Sarcini
Autorizare pentru service (Firma ofertanta trebuie sa fie certificata de catre producator pentru activitati de service on site)
Certificari - ISO9001 sau echivalent al ofertantului
Certificat ISO14001 sau echivalent al ofertantului
Certificat ISO27001 sau echivalent al ofertantului
Declaratie pe propria raspunderede conformitate a produselor ofertate.Autorizare din partea producatorului sau a reprezentantei in Romania a acestuia FORMULAR 11
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 12:00
Locul: Universitatea de Vest din Timisoara, Bd. Vasile Parvan nr. 4, Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/598092, Fax: 0256/598092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatie in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta in conditiile OUG34/2006 de catre contestator al orioricarui document al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al UVT
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Tel.0256/592267, Email: [email protected], Fax: 0256/592381
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer