Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pliante lunare -Evenimente Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007


Anunt de participare numarul 21355/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA DE CULTURA A MUNICIPIULUI SIBIU
Adresa postala: SIBIU, str. PARCUL TINERETULUI, nr.1, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550270, Romania, Punct(e) de contact: TAMARA CAMAROSCHI, Tel.0723/555886, Email: [email protected], Fax: 0269/229627
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pliante lunare -Evenimente Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Casa de Cultura a Municipiului Sibiu, Parcul Tineretului, nr.1, tel. 0269/22.96.27
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea unui numar de 56.000 pliante lunare continand evenimentele din cadrul Programului Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22140000-3 - Pliante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
56000 bucati pliante lunar
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 60, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 2.218 lei, garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Casei de Cultura a Municipiului Sibiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea notariala a asocierii cu desemnarea liderului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate emise de autoritatile competente care sa ateste situatia privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si autorizatie de functionare sau alte documente echivalente, valabile la data deschiderii ofertei. -Certificat de inregistrare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele juridice/fizice straine Declaratie privind eligibilitatea Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
balanta la 31.05.2007 bilantul 31.12.2006 declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Experienta similara (prin experienta similara intelegandu-se furnizarea de produse echivalente sau similare cu cele solicitate de catre autoritatea contractanta.Se va prezenta minim un contract care sa aiba ca obiect furnizarea de produse echivalente sau similare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
masina de taiat cu 1 cutit masina de capsat masina faltuit masina de tipar format 50x70 cm
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata vizat de banca (cont RO17TREZ5765010XXX000312 Trezoreria Sibiu); sau depunerea sumei la casieria Casei de Cultura a Municipiului Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 12:00
Locul: Casa de Cultura a Municipiului Sibiu, Parcul Tineretului, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor(imputernicire si act de identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, Tribunal
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa de Cultura a Municipiului Sibiu
Adresa postala: Parcul Tineretului, nr.1, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550270, Romania, Tel.0269/229627, Email: [email protected], Fax: 0269/229627
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer