Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Plombe + covorase pe DJ 671E tronson DN 67 - Sisesti


Anunt de participare numarul 75534/14.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Plombe + covorase peDJ 671E tronson DN 67 - Sisesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul judetean DJ 671E
DN 67 - Sisesti Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea de plombe si covorase pe drumul judetean 671E tronsonul cuprins intre DN 67 si localitatea Sisesti. Lucrarile propuse sunt conform listeide cantitati anexate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea de plombe si covorase pe drumul judetean 671E tronsonul cuprins intre DN 67 si localitatea Sisesti. Lucrarile propuse sunt conform listeide cantitati anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000( 50% pentru IMM)lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile la data de 30.03.2009
- Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului pentru ofertantul care participa in mod individual sau ca asociat , la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca este inregistrat ca persoana juridica si apartenenta din punct de vedere profesional.
- Copie dupa certificatul de inregistrare
- Extras de registru emis de registrul comertului- Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, prin prezentarea in copie a certificatului de atestare pentru lucrari pe raza drumurilor judetene sau comunale, in valabilitatea mentionata de emitent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul poate beneficia de sustinerea financiara din partea unei alte persoane.2. Bilant contabil nu se solicita, numai Formularul C15
3. Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta : - Angajamentul ferm incheiat intre cele doua parti cu privire la sustinerea financiara in forma autentica- Declaratie de eligibilitate din partea persoanei care asigura sustinere financiar3. - cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de 750.000 RON- Se va prezenta Formularul B.1 - Informatii generale- Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
2. Experienta similara
3. Informatii privind subcontractantii
4. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei
5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Sistemul de managementul calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va prezenta Formularul nr.12 E -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat cu detalii despre maxim 5 lucrari si certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2.Cerinte minime obligatorii: Prezentarea dovezii indeplinirii si finalizarii , in ultimii 5 ani , a cel putin unei lucrarisimilare in valoarea de minim 84.000 RON (in copie)Se va completa Formularului B2 Experienta similara care va fi insotit de: a) contractul de executie (in copie)pentru o lucrarein cadrul careia au fost executate lucrari de construire/consolidare/reabilitare/reparatii la poduri, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista.b)procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala dupa caz pentru lucrarea similara.- recomandare din partea beneficiarului, vizata de Ispectoratul de Stat in Constructii Formularul B.33. -lista cuprinzind subcontractantii- Se va prezenta, dupa caz, completarea Formularului nr. 12 G4. - Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are dotarea minima necesara specifica tipului de lucrari ce fac obiectul contractului de lucrari: - statie de fabricarea mixturilor asfaltice;
- freza pentru lucrari de drumuri;
- tractor rutier cu remorca 5, 5 to;
- cilindru compactor; - perie mecanica pentru drumuri;
- incarcator frontal; - autobasculante;
- laborator gradul III sau contract de laborator gradul II; - set de semnalizare rutiera.5. - Se va prezenta Formularul nr.12 I.1 Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va prezenta Formularul nr.12 I.2 Personal responsabil pentru indeplinirea contractului.6. Cerinta minima obligatorie: Se vor depune copii dupa urmatoarele certificate: -SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent-SR EN-ISO 14001:2005 sau echivalent-OHSAS 18001:2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2009 18:00
Locul: SEAP www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD N. TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220132, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer