Licitatie Publica - PLOMBE+COVORASE DJ 606 TRONSON Jiana Mare - DJ 566, jud. Mehedinti
Anunt de participare numarul 83484/31.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PLOMBE+COVORASE DJ 606 TRONSON Jiana Mare - DJ 566, jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 606 TRONSON Jiana Mare - DJ 566
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de PLOMBE+COVORASE DJ 606 TRONSON Jiana Mare - DJ 566, jud. Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectele tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 551, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare: 14.000 lei-Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Consiliului Judetean Mehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
2. Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
3. Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4 Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat
5 Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local
6 Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie
7 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Extras de la registrul comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.
8. Certificat de Atestare A.P.D.P.R. emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Formular IG_CA - Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri
2. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 5.000.000 lei. 2. cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Formular nr. 12 F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2. - Formular nr. 12 F 1* - Fisa de experienta similara
3. - Formular R_C Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
4. - Formular nr. 12 H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
5. - Formular nr. 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
6. - Certificat SR EN ISO 9001:2001 (2000)
7. Certificat SR EN ISO 14001:2005
8. - Certificat OHSAS 18001:2004
9. - Formular nr. 12 G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
10. Formular DPM Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, minim un contract de lucrari similare cu obiectul contractului supus licitatiei in valoare de minim 2.500.000 lei, pentru care va prezenta copia contractului de executie a lucrarilor, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarului. 4. Utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare si numarul minim al acestora sunt: 1. Statie de producere mixturi asfaltice autorizata conform legii min. 1 buc.2. Autobasculante - min. 5 buc.3. Freza asfalt- min. 1 buc.4. Repartizator mixtura asfaltica - min. 2 buc.5. Cilindrii compactori - min. 4 buc.6. Utilaj de cosit vegetatia tip UNIMOG - min. 1 buc.7. Instalatie amorsat cu emulsie - min. 2 buc.8. Statie totala - min. 1 buc.9. Set semnalizare semaforizata - min. 1 buc.10. Set semnalizare rutiera - min. 1 buc.. Pentru utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamente tehnice, laboratoare, etc. care nu sunt in proprietate, ofertantul trebuie sa prezinte contractele de inchirieri/prestari servicii aflate in vigoare. Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu laborator de grad II pentru determinari si incercari specifice pentru mixtura asfaltica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: BLVD. N TITULESCU NR. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TTRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220112, Romania, Tel.0372521102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 08:55