Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pneuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 76934/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU, Tel.0368/401259, Email: [email protected], Fax: 0368/401259, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pneuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul regiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pneuri pentru sarcina mica si mare utilizate de autovehiculele din parcul regiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: pneuri 11R22.5 - 100 buc;
Lot 2: pneuri 245/70R19.5 - 100 buc;
Lot 3: pneuri 275/70R22.5 - 280 buc;
Lot 4: pneuri 295/80R22.5 - 730 buc;
Lot 5: pneuri 9.00R20 - 22 buc;
Lot 6: pneuri 11.00R20 - 16 buc;
Lot 7: pneuri 14.00-20 / 18 buc;
Lot 8: pneuri 165/70R13 - 8 buc;
Lot 9: pneuri 175R14C - 12 buc profil de vara;
Lot 10: pneuri 175R14C - 24 buc profil de iarna.
Valoarea estimata fara TVA: 296, 361EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1:925 lei. Lot 2:850 lei. Lot 3:2590 lei. Lot 4:7660 lei. Lot 5:121 lei. Lot 6:104 lei. Lot 7:180 lei. Lot 8:12 lei. Lot 9:21.6 lei. Lot 10:43.2 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele proprii ale regiei si subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-scrisoare de inaintare;
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prev art 181;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers juridice, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat de atestare fiscala pt pers juridice, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat de inregistrare emis de ORC;
-extras de la RC cu obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-situatia financiara vizata si inregistrata in anul precedent.In cazul in care nu poate fi depusa situatia financiara vizata si inregistrata in anul precedent (2008), se accepta situatia financiara vizata si inregistrata pt anul 2007 impreuna cu situatia financiara vizata si inregistrata pt sem I al anului 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizare de livrare de la producator;
-fisa de informatii privind experienta similara;
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;
-fisa tehnica;
-certificat de conformitate si Licenta aferenta, eliberate de RAR, sau document de omologare internationala conform Regulamentelor CEE-ONU nr 54 si nr 30, respectiv Comunicarea de Omologare pt tipurile de pneuri ofertate.Acestea se vor prezenta dupa caz, in original, copie legalizata sau copie tradusa in lb romana de un traducator autorizat si semnata, respectiv stampilate si de catre ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica, conform precizarilor din Fisa de date a documentatiei de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 10:15
Locul: Brasov, str Harmanului nr 49, et 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014770, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: str Harmanului nr 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Tel.0368/401259, Email: [email protected], Fax: 0268/335660
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer