Licitatie Publica - Pneuri
Anunt de participare (utilitati) numarul 72691/25.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Adresa postala: STR. HARMANULUI NR. 49, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500250, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SANDU, Tel.0368/401259, Email: [email protected], Fax: 0368/401259, Adresa internet (URL): www.ratbv.ro/vers 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pneuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul regiei, Brasov, str Harmanului nr 49
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pneuri pentru sarcina mica si mare utilizate de autovehiculele regiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
34352200-1-Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 307, 534EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5500 lei/lot 1; 19560 lei/lot 2; 1226 lei/lot 3; 240 lei/lot 4; 26526 lei/toate loturile.Garantie de buna executie; 5% din val contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursele proprii ale regiei si subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-scrisoare de inaintare (formularul 2A);
-declaratie privind eligibilitatea (formularul A);
-declaratie privind neincadrarea in prev art 181 (formularul B);
-certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, valabil la data deschiderii ofertelor ;
-certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat de inregistrare emis de ORC;
-extras de la Registrul Comertului cu obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea ciferi de afaceri pe ultimii 3 ani (formularul B1);
- situatia financiara vizata si inregistrata in anul precedent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizare de livrare emisa de producatorul produselor ofertate (formularul B3);
-fisa de informatii privind experienta similara (formularul B4);
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formularul C): cerinta minima de calificare - ofertantul trebuie sa precizeze si sa demonstreze ca a comercializat in ultimii 3 ani, minim 500 buc pneuri omologate conform Regulamentului 54 CEE-ONU;
-fisa tehnica (formularul prezentat in Anexa 2 la caietul de sarcini);
-certificat de conformitate si Licenta aferenta, eliberate de RAR, sau documentul de omologare internationala conform Regulamentelor CEE-ONU nr 54 si nr 30, respectiv Comunicarea de omologare pentru tipurile de pneuri ofertate.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si semnate, respectiv stampilate si de catre ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia deschisa nu s eva desfasura integral prin mijloace electronice, ci se va desfasura ca etapa finala a procedurii de licitatie deschisa
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul regiei, comp achizitii contra sumei de 20 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2009 10:15
Locul: Sediul regiei, Brasov, str Harmanului nr 49, et 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2009 07:32