Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pneuri pentru autobuze si troleibuze


Anunt de participare (utilitati) numarul 12549/05.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TROLEIBUZUL S.A.
Adresa postala: str.Stramutati, nr.21bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Aprovizionare, Tel.0233-23.43.81, 23.43.82, In atentia: Nicolae Albis, Email: [email protected], Fax: 0233-23.40.41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pneuri pentru autobuze si troleibuze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Troleibuzul SA, str.Stramutati nr.21bis, Dumbrava Rosie, jud.Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pneuri tubless si all steel pentru parcul de autobuze si troleibuze al societatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111320-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul I: pneuri 1100x20 - 63 buc; lotul II: pneuri 11x22, 5 - 155 buc
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 4000 lei pt. ambele loturi, 1200 lei pt. lot I, 2800 lei pt. lot II; garantie de buna executie (7, 5% din valoarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot asocia pentru depunere de oferte comune, dar la semnarea contractului, forma de asociere trebuie sa fie legalizata conf. OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor aplica prevederile art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 - pe baza de declaratie pe propria raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil; informatii privind cifra de afaceri globala sau in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani (media ultimilor 3 ani-min. 1000000 lei)/asigurarea riscului profesional; solvabilitate profesionala (>30%); lichiditate generala (>100%); la depunerea de oferte comune, situatia economica si financiara se ia in considerare la toti membrii grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
principalele livrari produse in ultimii 3 ani (valori, cantitati, perioade livrare, beneficiari); experienta similara (min. 3 contracte de livrari cu valoarea de min. valoarea contractului actual si recomandari de la min. 3 beneficiari); descrieiri ale produselor ofertate; certificate de calitate si conformitate; informatii privind masurile de protectia mediului-conf. art.6 din HG nr.170/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria SC Troleibuzul SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.08.2007
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 12:00
Locul: sediul SC Troleibuzul SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire semnata de organul de conducere al ofertantului insotita de o copie a actului de identitate (buletin de identitate/carte de identitate/pasaport)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
nu este cazul
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Tel.-, Email: -, Fax: -, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juriudic al SC Troleibuzul SA
Adresa postala: str.Stramutati nr.21bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Tel.0233-23.43.81; 23.43.82, Email: [email protected], Fax: 0233-23.40.41, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2007 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer