Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 126615/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Eugen Cretu, Tel. 021.318.52.58, int. 16, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava
Adresa postala:  nr. 199 A, jud. Suceava, Localitatea:  Crucea, Cod postal:  727150, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0230.575.630, In atentia:  Georgeta GEORGESCU; Virgiliu FADOR, Fax:  0230.575.731
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, nr. 199 A, comuna Crucea, CP 727150, jud. Suceava, Tel. 0230.575.630
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE, in cantitatile si avand caracteristicile mentionate in Documentatia de Atribuire atasata prezentului Anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352000-9-Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE, in cantitatile si avand caracteristicile mentionate in Documentatia de Atribuire atasata prezentului Anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 75, 823.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 758, 00 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea totala fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare. 2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formulare. 3.Pentru persoane juridice/fizice romane: 3.1.Certificat de inregistrare; 3.2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente. 4.Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatiile generale despre ofertant, prin completarea formularului B2 din Sectiunea Formulare. 2.Autorizare din partea Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului, pentru ofertant, pentru desfasurarea activitatii de comert cu ridicata al deseurilor si recuperarea materialelor reciclabile sortate, sau contractul de prestari servicii cu o societate autorizata de ANPM pentru astfel de activitati. 3.Autorizatie emisa de Registrul Auto Roman, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat de autoritatile competente sa presteze serviciile de inlocuire a anvelopelor; in cazul in care inlocuirea anvelopelor se efectueaza de catre un alt operator economic, se solicita Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman, pentru respectivul operator, insotita de copia contractului de prestari servicii incheiat intre ofertant si acest operator. 4.Certificatul privind implementarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent pentru ofertant. 5.Ofertantii vor prezenta obligatoriu mostre fara plata din fiecareanvelopa; mostrele ofertantului declarat castigator vor fi utilizate pentru a verifica, conformitatea produselor livrate, sivor ramane ca proba martor la sediul autoritatii contractante pe toata perioada de derulare a contractului. Mostrele ofertantilor declarati necastigatori vor fi returnate acestora dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator. Mostrele prezentate vor fi etichetate, iar pe eticheta vor fi specificate : denumirea produsului, numele firmei producatoare, numele firmei care le distribuie, adresa ofertantului, data fabricatiei. Etichetele vor fi semnate si stampilate. Neprezentarea mostrelor de verificare conduce la respingerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen mediu de garantie
15%
15
Descriere: vezi punct VII din Doc. de atribuire atasata.
3.
Termen mediu de livrare
5%
5
Descriere: vezi punct VII din Doc. de atribuire atasata.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. - Serviciul Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala:  str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021-318.52.58, Email:  [email protected], Fax:  021-312.91.46
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer