Licitatie Publica - ?PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE"
Anunt de participare (utilitati) numarul 134082/21.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Sucursala Suceava, nr.199A, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Georgescu, Tel. +40 230575630, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ?autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava,
nr. 199 A, comuna Crucea, CP 727150, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: 450, 210.84RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE"- cu caracteristicile din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352000-9-Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru-?PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE; PNEURI PENTRU SARCINA MARE"- in cantitatile si cu caracteristicile din Caietul de Sarcini.Valoarea contractelor subsecvente ce urmeaza a fi atribuite: - Contract subsecvent 01.04.2012 - 31.12.2012; Valoare estimata = 157868 lei fara TVA;
- Contract subsecvent 01.01.2013 - 31.12.2013; Valoare estimata = 292342.84 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 210.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentatrea unei liste a principalelor livrari de produse similare livrate in ultimii trei ani, care sa cuprinda informatii referitoare la: valoarea, perioada de livrare, denumirea beneficiarului (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati). Ofertantul va prezenta unul sau mai multe documente/contracte/procese verbale de receptie, prin care sa confirme livrarea de produse similare cu valoarea totala minima de400.000 Lei fara TVA in ultimii trei ani.
Autoritatea contractanta solicita prezentatrea de mostre fara plata, pana la datele limita de depunere a ofertelor, din fiecare produs ofertat. Mostrele prezentate vor fi etichetate, iar pe eticheta vor fi specificate : denumirea produsului, numele firmei producatoare, numele firmei care le distribuie, adresa ofertantului, data fabricatiei. Etichetele vor fi semnate si stampilate.
a)Pentru standarde de asigurare a calitatii autoritatea contractanta solicita prezentarea Certificatului privind implementarea sistemului calitatii in conformitate cu standalrdul SR EN ISO 9001:2008, pentru ofertant, in copie lizibila conforma cu originalul, prin care autoritatea contractanta se asigura ca ofertantul furnizeaza produsele, in acord si pe baza unui sistem de calitate recunoscut international.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicitaclarificariprinintermediul SEAP in vederea incarcarii electronicede catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A URANIULUI S.A. Bucuresti ? Sucursala Suceava, Compartiment Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala: nr.199A, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Tel. +40 230575630, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 11:50