Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - pneuri pentru sarcina mica si mare


Anunt de participare numarul 133937/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 213074120, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Transport public
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
pneuri pentru sarcina mica si mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-BDCC, Bucuresti, Intr. Vagonului nr. 11
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 902, 021EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente in valoare de cca 634000 euro fiecare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract pneuri pentru sarcina mica si mare, autobuze, autocamioane si autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1- min 2660 max 4200 bucati, valoare estimata 1507116 euro
Lotul 2- min 883 max 998 bucati, valoare estimata 346332 euro
Lotul 3- min 652 max 672 bucati, valoare estimata 48573 euroTotal min 4195 max 5870 bucati, valoare estimata 1902021 euro.
Valorile estimate prezentate sunt pentru cantitatile maxime.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 902, 021EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1- 22607 euro, Lotul 2 - 5195 euro Lotul 3 - 729 euro. Gar de part se poate constitui si in RON, la cursul EURO com. de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere. Pentru mai multe loturi, garantia de participare trebuie sa fie egala cu suma gar. aferente loturilor ofertate. Perioada de valab.a gar: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instr. de garantare, emis de o soc. bancara ori de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, conf de emitent, pana la data si ora limita de deschidere, in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda?Bucuresti. Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat. sit.: si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab. a ofertei; a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conformitate cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contr va retine contestatorului din gar. de part. o suma raportata la val. estimata a contr., in conform cu preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Gar. se elib: pt. ofert declarati castig cat si necistig, dupa semnarea acordului-cadru; in cazul anularii procedurii in temeiul art.209 din OUG 34/2006, dupa data expirarii termen de depunere contestatii; dupa primirea comunicarii prevazute de art.206 din OUG 34/2006, ofert. declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit. contract.In toate cazurile restit gar. se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv. Logistic in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denumirea proced. Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului subsecvent si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925 / 2006.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului subsecvent de catre ambeleparti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata cu OP in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 8; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-Director Marketing Comercial, Florentina Irimescu ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Jianu Radu Viorel- Sef Serviciu Logistic, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 7. 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate ultimii 3 ani
Se vor prezenta un numar maxim de 2 documente constatatoare/ contracte/ procese verbale de receptie pentru fiecare din cele 3 loturi, prin care sa se confirme livrarea urmatoarelor cantitati de anvelope: lotul 1 - 2000 buc.Pentru acest lot, documentele trebuie sa sa refere la anvelope cu o dimensiune a jantei mai mare sau egal cu 22, 5" iar cel putin un document trebuie sa se refere la un contract mentionat in lista principalelor livrari; lotul 2 - 500 buc; lotul 3 - 350 buc.
Pentru lotul 1 se va prezenta cel putin un document emis de societati de transport public urban, din Romania sau UE, care au utilizat anvelopele ofertate si care certifica comportarea corespunzatoare a acestora in exploatare. Numarul minim de anvelope la care trebuie sa se refere documentul / documentele care vor fi prezentate este de 1000 buc.
Documente de omologare si certificare UE
Mostra (numai pentru lotul 1)
Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati pentru etapa de negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1758 / 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S19-031127 din 28.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 10:00
Locul: Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Transport Bucuresti -Serviciul JuridicContencios
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu nr.1, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213074000, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer