Licitatie Publica - pneuri ptr. autovehicule si utilaje Directia Silvica Mehedinti
Anunt de participare numarul 138995/19.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna 22, ,Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220148, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI, Tel. +40 0252317970, In atentia: Tataru Valeriu, Email: [email protected], Fax: +40 0252312308
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna 22, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220148, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI, Tel. +40 0252317970, Email: [email protected], Fax: +40 0252312308
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna 22, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220148, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI, Tel. +40 0252317970, In atentia: Tataru Valeriu, Email: [email protected], Fax: +40 0252312308
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
pneuri ptr. autovehicule si utilaje Directia Silvica Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Mehedinti, str. Eroii de la Cerna 22, Dr. Tr. Severin, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 150, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea min. poate fi 1 buc, maxima 8 buc pentru un contract subsecvent, frecventa contractelor 1-2/luna. Pe durata acordului cadru cantitatea min. poate fi 80buc, max. 220buc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de pneuri conform documentatiei atasate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352300-2 - Pneuri pentru masini agricole (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei atasate
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: -Cuantumul garantiei de participare: lot1...............195lei.lot2...............270leilot3...............500lei- Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara (in acest sens se va completa formularul , ,Scrisoare de garantie bancara), -Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari- ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont RO48RZBR0000060000625761 ? Raiffeisen Bank ? sucursala Drobeta Turnu Severin )Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cerinta obligatorie: - Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA-modul de constituire a garantiei de buna executie: prin depozit bancar la dispozitia beneficiarului, sau prin depunere de numerar la casieria Directiei Silvice Mehedinti, sau prin retineri succesive din sumele datorate din facturile partiale.-retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Informatii generale? - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea? sau Cazier judiciar /certificat echivalent- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si bugetul local, prin certificate emise de catre organisme abilitate care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Stefan Lazarescu, Director tehnic ing.Adrian Sodolescu, Director Economic Ec. Halalau Agnes si jurist Buzatu Florin. Cerinta obligatorie:
- prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente;
- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 12:00
Locul: sediul Directiei Silvice Mehedinti, str. Eroii de la Cerna 22, dr. Tr. Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai firmelor ofertante, sau imputerniciti legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista mai multe oferte care prezinta acelasi pret si care sunt clasate pe primul loc, acestora li se va solicita o noua oferta in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zilede la data comunicarii rezultatului privind evaluarea ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA MEHEDINTI
Adresa postala: str. Eroii de la Cerna nr. 22, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220148, Romania, Tel. +40 0252317970, Email: [email protected], Fax: +40 0252312308
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 09:33