Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POD ACCES AUTO


Anunt de participare numarul 135007/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DANICEI (PRIMARIA DANICEI)
Adresa postala: COMUNA DANICEI, JUD VALCEA, Localitatea: Danicei, Cod postal: 247130, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA DANICEI, Tel. +40 249469368, In atentia: PIRNECI DUMITRU, Email: [email protected], Fax: +40 249469368, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD ACCES AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA DANICEI, SAT CIRESU, JUD. VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie Pod Acces Auto peste Piriul Launele, Sat ciresu, Comuna Danicei, jud Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrari in comuna Danicei, jud.Valcea, in conformitate cu proiectul intocmit
Valoarea estimata fara TVA: 385, 049.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garntiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 4000 de lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau depunere la casieria unitatii a sumei in numerar.In cazul in care ofertantul prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor garntia de participare va fi 50% din suma solicitata Executantulse obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In ultimul caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si central
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului- cerinte minime de calificare:
-Declaratie privind eligibilitatea privind neicadrarea la in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atit de catre subcontractant, cit si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - Pirneci Dumitru ? primar- Popescu Ion ? viceprimar- Pirneci P. Dumitru ? contabil sef- Codreanu Marian ? membru- Marinuc Alexandrina ? membru- Dicu Gheorghe ? membru-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de D.G.F.P. in original sau copie conforma cu originalul
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original sau copie conforma cu originalul, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Acord de asociere(daca este cazul) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi cel putin 700 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Cerinta minima eliminatorie: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune, alaturi de celelalte dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, de utilaje terasiere de mica capacitate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani
Experienta similara privind indeplinirea sau derularea in ultimii cinci ani, a minim 1 contract ce a avut ca obiect executarea de lucrari de C+M similare (constructii poduri), din care cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare fata de valoarea estimata.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic.
Cerinta minima de calificare: Oferatntul va face dovada ca dispune de personal de calificat in cel putin specialitatile:
-coordonator lucrare inginer absolvent studii superioare de lunga durata
-sef santier - inginer constructor absolvent de studii sperioare de lunga durata specialitatea cai ferate, drumuri si poduri;
-responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? atestat RTE pe domeniul II costructii rutiere drumuri;
-responsabil privind calitatea ? prin decizie de numire, -manager mediu ? absolvent studii superioare de lunga durata, atestat evaluator mediu
-responsabil SSM ? atestat protectia muncii si PSI
Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 55 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a se acorda punctaj astfel: P (financiar)(n) = (pret minim/pret(n) ) x 100
2.
Componenta tehnica
45%
Descriere: Punctajul tehnic se acorda de catre comisia de evaluare pe baza aprecierii obiective efectuate de catre membrii acesteia, apreciere care trebuie sa se raporteze in totalitate la prevederile Caietului de sarcini. In acest scop, pentru punctajul tehnic s-a stabilit urmatorul algoritm de punctare: a) Planificarea executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, detaliat si corelat cu durata de executie ofertata se acorda 20 de puncte astfel: a.1)Pentru planificarea si explicitarea executiei tuturor lucrarilor si trasarea corecta a diagramei Gantt, detaliata la nivel de categorii de lucrari, se acorda maxim 10 puncte, a.2) Pentru planificarea, ordonarea si explicitarea corecta si detaliata a tuturor lucrarilor ce se vor executa, astfel incit interdepentele dintre ele sa fie respectate in cadrul resurselor disponibile si a duratei minime de executie, precum si trasarea ?drumului critic? pentru executia lucrarilor, se acorda maxim 10 puncte; b) calitatea propunerii tehnice 25 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret, pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer