Licitatie Publica - ,,Pod de lucru pentru instalatia de tubing flexibil si Stalpi pentru linie electrica?? ? 2 loturi
Anunt de participare (utilitati) numarul 138397/24.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Sos. Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: D-na Ghindoc Milica, Tel. +4 0269805134, Email: [email protected], Fax: +4 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Pod de lucru pentru instalatia de tubing flexibil si Stalpi pentru linie electrica?? ? 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1 DDP Tg Mures str. Libertatii nr. 110;Lot 2DDP Medias, str. Garii nr.7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Pod de lucru pentru instalatia de tubing flexibil si Stalpi pentru linie electrica?? ? 2 loturi
Se urmareste achizitia unui pod de lucru ce se va monta lagura sondei pentru sustinerea si ancorarea injectorului de tubing.
Stalpii se utilizeaza la realizarea unor linii electrice provizorii pentru alimentareacu electricitate din retea a santierelor de reparatii sonde de gaz metan.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121400-1 - Echipament de interventie pentru sonde (Rev.2)
44212224-5-Stalpi de linii electrice aeriene (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1Pod de lucru pentru instalatia de tubing flexibil ? 1 buc.Lot 2Stalpi pentru linie electrica ? 40 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 86, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de par. este: Lotul 1:170, 00 lei si pentru Lotul 2:1.500, 00 lei. Ofertantul care depune oferta pentru ambele loturi de produse vor constitui garantia de participare ca suma a garantiilor aferente fiecarui lot ofertat.Per. de val. a gar. pentru par. este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor; In cazul subcontractarii, gar. de par. se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar. de par. se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a gar. pentru par.: Documentul care atesta constituirea Gar. de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la data stabilita pt.depunerea ofertelor, in original.Gar. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contr., cont IBAN RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire.Scris. de gar. de par. trebuie sa fie intocmita in mod oblig. in conf. cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 ? Formular 11. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de par., vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, pt. lot 2 se va retine din garantia de participare suma de 780 lei.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar. pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei. va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie dupa cum urmeaza: ? printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; ? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care: ? Furnizorul va prezenta autoritatii contractante, in 5 zile lucratoare de la incheierea contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele furnizorului. Suma initiala care se va depune de catre furnizor, va fi de 0, 5% din pretul contractului. - Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Gheorghiu Sorin, avand functia de Director SIRCOSS Medias
-Veza Marius, avand functia de Director Economic SNGN ROMGAZ SA, Medias
-Andrea Nicolae, avand functia de Director Tehnic SIRCOSS Medias
-Ghindoc Milica, presedinte comisie de evaluare
-Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Jampa Ioan, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare
-Dancea Vasile, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare
-Catana Aurica, Serviciul protectia Mediului
-Popescu Andrei, consilier juridic
(Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant)In acest sens ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertului sustinator trebuie sa ataseze la declaratie si certificatul constatator emis de ONRC precum si daca este cazul alte documente edificatoare care sa demonstreze cele mentionate mai sus. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).2. Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu datele de identificare ale ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract avand ca si obiect furnizare produse similare, efectuat in ultimii 3 (trei) ani in valoare de minim: - pentru Lotul nr. 1 , ,Pod de lucru pentru instalatia de tubing flexibil'' de minim 8.560 lei si pentru Lotul nr. 2 , ,Stalpi pentru linie electrica?? minim 78.000 lei. Acesta se confirma prin prezentarea de copii dupa cel putin un document/parti relevante din contract/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Numarul de ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Deasemenea se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. In caz de asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei. In cazul unei sustineri de catre un tert/terti, experienta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Informatii privind Asocierea - DACA ESTE CAZUL Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai jos la informatii privind angajamentul ferm.
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 in termen de valabilitate sau echivalent ? pentru ambele loturi Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Precizari: a In cazul depunerii unei oferte in asociere, demonstrarea indeplinirii cerintei se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile si care sunt inregistrati in SEAP, conf.art.6 alin.(2) din HG 1660/2006.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei? pt.fiecare lot de produse in parte.Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP, simultan ofertantilor declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei.Etapa finala electronica se va derula intr-o singura runda care va dura 24 de ore.In cazul in care, dupa incheierea rundei de reofertare electronica, se constata ca sunt clasati pe primul loc, doi sau mai multi ofertanti cu oferte cu preturi egale, acestia vor inainta o noua oferta financiara scrisa cu o noua valoare, intr-un termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 10:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA - SIRCOSS Medias, Sos. Sibiului Nr. 5, Loc. Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, precum si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili clasati pe primul loc au acelasi pret in lei, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul conform art. 256?2 alin.1, lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 0269805135, Email: [email protected], Fax: +4 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 15:23