Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pod din b.a. peste paraul Zabrauti pe DC 41 la km 5+400, comuna Fitionesti, judetul Vrancea


Anunt de participare numarul 32251/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FITIONESTI (CONSILIUL LOCAL FITIONESTI)
Adresa postala: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Fitionesti, Cod postal: 627135, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DIACONU, Tel.0237677822, Email: [email protected], Fax: 0237677847, Adresa internet (URL): www.fitionesti.primarievrancea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod din b.a. peste paraul Zabrauti pe DC 41 la km 5+400, comuna Fitionesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: in comuna Fitionesti, jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pod din beton armat peste paraul Zabrauti pe DC 41 la km 5+400, comuna Fitionesti, judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor respecta listele de cantitati de lucrari, caietele de sarcini si memoriile puse la dispozitie de Autoritatea contractanta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 598, 286RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare in valoare de 30000 RON 2. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului 3. In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul nr. 11
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta Guvernului Romaniei nr.7/2006 - Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii prvind eligibilitatea (completare si prezentare formular 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea cazierului judiciar/cerfificat echivalent)2. Declaratie privind indeplinirea obligatiilora. completare si prezentare formular 12B - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006b. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finanatelor Publice Teritoriala;c. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale petru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare.d. Imputernicire de semnatura pentru persoane/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (formular nr. 22)3. In cazul persoanelor juridice romane: a. Certificatul de inregistrare si Certificatul Constatator emis de ORC; Autorizatie de functionare/altele echivalente;b. Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate la zi4. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile sau extase de bilant pe ultimii 3 ani (auditate);2. Scrisoare de bonitate bancara;3. Bonitate financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala);4. Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de Institutie financiara abilitata (contract de credit sau scrisoare de confort);5. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financara pentru fiecare bancara in parte (formular nr. 21);6. Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (de ex. banci comerciale, societati de asigurari etc.) pentru acordarea de credite asigurarii cashflow-ului pentru implementarea proiectului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12F - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;2. Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru fiecare lucrare inclusa in formularul 12F;3. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;4. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (manager de proiect, RTE, CQ);5. Prezentarea de documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului;6. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului (sistemul de management al calitatii);7. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;8. Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia de lucrari pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta. De asemenea, este permisa sustinerea capacitatii profesionale a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin prestarea de servicii de catre laboratoare acreditate sau de personal specializat conform standardelor si cerintelor proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
60%
Descriere:
2.
calitatea
30%
Descriere:
3.
durata de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria Primariei Fitionesti, jud. Vrancea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 10:00
Locul: la sediul Consiliului local Fitionesti, jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot fi prezenti la deschiderea ofertelor, prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Fitionesti
Adresa postala: Primaria comunei Fitionesti, Localitatea: Fitionesti, Cod postal: 627135, Romania, Tel.0237/677822, Email: [email protected], Fax: 0237/677847, Adresa internet (URL): www.fitionesti.primarievrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer