Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pod din beton armat peste paraul Baseu si podete transversale si in intersectii pe drumurile comunale si satesti, com. Havarna, jud. Botosani


Anunt de participare numarul 32086/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Havarna (Primaria Comunei Havarna)
Adresa postala: Comuna Havarna, jud.Botosani, Localitatea: Havarna, Cod postal: 717185, Romania, Punct(e) de contact: Romica Bordeianu, Tel.0231/629103, Email: [email protected], Fax: 0231/629349
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod din beton armat peste paraul Baseu si podete transversale si in intersectii pe drumurile comunale si satesti, com. Havarna, jud. Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com. Havarna, jud. Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie pod din beton armat peste paraul Baseu si podete pe drumurile comunale si satesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pod din beton armat - 1 buc.,
Podete dalate 80x80 - 20 buc., Podete tubulare fi 1200mm - 14 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 367, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25000 lei, garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului si sunt constituite conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ORDONANTA 7/2006 - FONDURI GUVERNAMENTALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular A, cazier judiciar/certificat echivalent, completare formular B, declaratie privind eligibilitatea, documente constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat la data de 31.08.2007, certificat de inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului, certificat constatator emis de O.R.C. care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care se incadreaza in acest tip de lucrari si nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006, documente care dovedesc forma de inregistrare , completare formular 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Bilantul contabil la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006Declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani;
Scrisoare de bonitate bancara care sa ateste accesul la resurse financiare, linii de credit, numerar, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri, obligatoriu, minim 4000000 lei/an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani experienta similara, formular C3;
Obligatoriu ofertantul va avea in dotare proprie sau inchiriate (contract de colaborare) utilajele necesare executiei lucrarii(se completeaza formular E);Obligatoriu ofertantul va avea personal de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrarii;
Se completeaza formularul F la care se vor atasa CV-urile cu personalul de conducere, a responsabililor tehnici si responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la executia contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4633 din 07.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau plata prin virament bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 09:00
Locul: Sediul Primariei comunei Havarna, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor economici care au depus ofertele.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/31046441, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin. (2) din O.U.G. 34/2006 contestatarul poate sa depuna contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Havarna
Adresa postala: comuna Havarna, judetul Botosani, Localitatea: Havarna, Cod postal: 717185, Romania, Tel.0231/629103, Email: [email protected], Fax: 0231/629349
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer