Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pod din beton armat peste paraul Drajnuta, in punctul Adet, comuna Cerasu, jud. Prahova


Anunt de participare numarul 29957/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERASU (PRIMARIA CERASU)
Adresa postala: Sat Cerasu, Localitatea: Cerasu, Cod postal: 107140, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU DUCA, Tel.0244.297112, Email: [email protected], Fax: 0244.297532
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMUNA CERASU (PRIMARIA CERASU)
Adresa postala: Sat Cerasu, Localitatea: Cerasu, Cod postal: 107140, Romania, Punct(e) de contact: Secretar, Tel.0244.297112, In atentia: David Stelian, Email: [email protected], Fax: 0244.297532
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMUNA CERASU (PRIMARIA CERASU)
Adresa postala: Sat Cerasu, Localitatea: Cerasu, Cod postal: 107140, Romania, Punct(e) de contact: Secretar, Tel.0244.297112, In atentia: David Stelian, Email: [email protected], Fax: 0244.297532
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod din beton armat peste paraul Drajnuta, in punctul Adet, comuna Cerasu, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cerasu, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie pod din beton armat peste paraul Drajnuta, punct Adet, lungime 39, 15 m, latimea partii carosabile 5 m, trotuar pe o singura parte latime 1 m, calea pe pod este de tip asfaltic 3+4 cm si hidroizolatii tip membrana, infrastuctura fundatie directa la circa 3, 5 m adancime in stratul de pietris, suprastructura din grinzi prefabricate 2x16 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 pod peste paraul Drajnuta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 802, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 RONGarantie de buna executie 7 % din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
transfer de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificate constatatoare valabile la data deschiderii ofertelor, privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local4. Certificat constatator emis de ORC5. Certificat de inregistrare firma
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Bilantul contabil la data de 31.12.20063. Obligatii contractuale in desfasurare4. Situatia financiara - cerinte minime pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, lichidate generala, solvabilitate patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani2. Experienta similara3. Recomandari de la beneficiari4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani5. Declaratie privind personalul de specialitate participant la executia contractului6. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele ptr. executia contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
programul calitatii
10%
Descriere:
3.
durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria primariei Cerasu, com. Cerasu, jud. Prahova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 14:00
Locul: La sediul primarie Cerasu, com. Cerasu, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Strada Emil Zola, nr. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244.522445, Email: [email protected], Fax: 0244.522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA CERASU (PRIMARIA CERASU) - Secretar
Adresa postala: Sat Cerasu, Localitatea: Cerasu, Cod postal: 107140, Romania, Tel.0244.297112, Email: [email protected], Fax: 0244.297532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer