Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pod din beton armat peste paraul Stupineanca


Anunt de participare numarul 22185/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POSESTI - PRIMARIA
Adresa postala: COMUNA POSESTI, Localitatea: Posesti, Cod postal: 107440, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA GRIGORE, Tel.0244/422201, Email: [email protected], Fax: 0244/422201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod din beton armat peste paraul Stupineanca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Valea Stupinii , com Posesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pod din beton armat peste paraul Stupineanca conform caietului de sarcini si deviz dat de proiectant care face parte integranta din D.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea totala a podului 12.10m (12.53m) si latimea podului 6.50m (6.73m);aparari de maluripe o lungime de 200.00 m malul stang si 200.00 m malul drept; amenajare drumuri de acces la pod
Valoarea estimata fara TVA: 1, 140, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 12000 RON sub forma de scrisoare de garantie bancara ;Garantie de buna executie 7% din val contract fara TVA sub forma de retineri succesive din sume datorate pentru facturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta de Guvern 7/2006;Hotararea de Guvern 379/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.declaratie privind neincadrarea in preved art.181;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata , ultimele valabile la data deschiderii si obligatiile de plata la bugetele locale , la sediul social si punctul de lucru implicit, aferente trim I 2007;4.Certificat de inregistrare fiscala;5.Dovada asigurarii cu personal, RT-ist, program calit lucrare si control al calit certif ISO 9001.Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2006 vizat de DGFP;2. Fisa de Informatii generale formular B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucrari pe ultimii 3 ani;2.Experienta similara, copia contract. cu receptia benefic. vizata de Inspect in constr , PV de receptie;3.Minim un contract de executare pod de 550000 RON 4.Decl utilaje echip. tehnic;5.Dovada asigurarii cu personal, Rt-ist, program cali lucrare si control calit certif ISO 9001;6.Inform. despre subcontract;7.Recomandari din partea altor benef.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
garantia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria primariei comunei Posesti, jud Prahova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 13:00
Locul: la sediul primariei comunei Posesti, jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti ai societatilor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6 , sector III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: office @cnsc.ro, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str Emile Zola , nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244.522451, Email: [email protected], Fax: 0244.522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Posesti
Adresa postala: str Principala, Localitatea: Posesti Pamanteni, Cod postal: 107440, Romania, Tel.0244.422003, Email: [email protected], Fax: 0244.422201
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer