Licitatie Publica - POD DIN BETON ARMAT PESTE RAUL VOLOVAT
Anunt de participare numarul 27093/07.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIISOARA (PRIMARIA COMUNEI VIISOARA)
Adresa postala: COMUNA VIISOARA, JUDETUL BOTOSANI, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 717455, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL IONEL HURMUZ, Tel.0231544946, 0231549910, Email: [email protected], Fax: 0231544946
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD DIN BETON ARMAT PESTE RAUL VOLOVAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA VIISOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
POD DIN BETON ARMAT
DESCHIDEREA DE 14, 5 m
H = 3, 5 m
LATIME PARTE CAROSABILA = 7, 8 M
LUNGIME POD = 22, 10 M
4 SFERTURI DE CON PEREATE
2 TROTUARE L = 22, 10 M, l = 1, 5 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 pod
Valoarea estimata fara TVA: intre 504.2 si 525.21USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2007 pana la 17.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare 10.000 lei, gar. de buna executie 5 % din val. contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si Ord 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Copie dupa certificatul de inregistrare unic emis de camera de comert si industrie, 2.Copie dupa actul consitutiv (contractul de societate sau statutul);3. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de DGFP;
4. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei .
1. Certificat privind atestarea tehnica a societatii pentru proiectare/executie lucrari drumuri emis de APDP sau organisme similare, valabil pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul bilantului contabil din anul 2006;2.Fisa de informatii generale formularul 4.
3.Declaratie privind Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 1.500.000 lei pentru contractele de lucrari din activitatea de constructii montaj.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie formular 5.
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ania unui contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de cel putin 200.000 lei, insotita de certificari de buna executie.2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform formularului 6.
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului 7.
4. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 15:00
Locul: primaria Viisoara, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Sevastopol, nr.6, loc. Bucuresti, cod postal 30084, Romania, tel.0213104641, Email [email protected], Fax 0213104642, adresa internet http: //www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2007 14:11