Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pod din beton armat peste raul Zabala,legatura cu DJ 205D-Naruja si DC 94 -satul Podul Stoica, comuna Naruja, judetul Vrancea.


Anunt de participare numarul 31999/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA NARUJA (CONSILIUL LOCALNARUJA)
Adresa postala: COMUNANARUJA, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Naruja, Cod postal: 627220, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN PANTUS, Tel.0237/677311, Email: [email protected], Fax: 0237/677311, Adresa internet (URL): naruja.infoprimarie.ro , PANTUS CRISTIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod din beton armat peste raul Zabala, legatura cu DJ 205D-Naruja si DC 94 -satul Podul Stoica, comuna Naruja, judetul Vrancea.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Naruja, Comuna Naruja, Judetul Vrancea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pod din beton armat peste raul Zabala, legatura cu DJ 205 D-Naruja si DC 94-satul Podul Stoica, comuna Naruja, judetul Vrancea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform deviz proiectant
Valoarea estimata fara TVA: 3, 218, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de particvipare 35000 lei RON-Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive de % % din plata facurilor partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local prin O.G. nr. 7/ 2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-mai multi operatori economici au dreptul de a se asociacu scopul de a depune oferta comuna. Legalizarea asocierii se va solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea la art.181 si calitatea de participant la procedura-prezenrare formulare 12A, 12B, 12C; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(certificatul de atesytare fiscale pentru persoane juridice) emis de Administratia Finantelor Publice, cu valabilitate la data depunerii ofertei; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in cazul persoanelor juridice: prezentare formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei;Certificat constatator emis dee O.R.C.;Copie dupa certificatul de imregistrare si actul constitutiv(contract de societate sau statutul); Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani( bilantulcontabilpe anii 2004, 2005, 2006 si la 30.06.2007) vizate de D.G.F.P.- Fisa de informatii generale - prezentare Formular2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 7.500.000 lei RON.-Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100);Valoarea minima impusa este de 100%.-Solvabilitate patrimoniala( capital propriu/ x total pasiv x 100); Valoarea minima impusaeste de 3o%. -Declarare cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani -Formular 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru care vor fi depuse copii dupa contracte de executie si procese verbale de receptie;Informatii personal angajat -Formular 12I; Lista cu utilaje, dotari si mijloace pentru executarea lucrarilor -Formular 12H; Grafic de timp pentru indeplinirea sarcinilor -Formular 3; Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora - Formular 12g(daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare ( cod CPV 45221100-3)- Formular 12F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.Pretul lucrarilor ofertate
85%
Descriere:
2.
2.Durata de executie
5%
Descriere:
3.
3.Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P.in contul RO82TREZ6975006XXX000085 la Trez.Com.Fcs. sau in numerarla casieria Primariei Naruja, judetul Vrancea, in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Naruja, Judetul Vrancea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei;
- reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta delegatia si copie dupa BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STRAVROPOLEOSnr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NARUJA
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI NARUJA , JUDETUL VRANCEA., Localitatea: NARUJA, Cod postal: 627220, Romania, Tel.0237 / 677311, Email: [email protected], Fax: 0237 / 677311, Adresa internet (URL): naruja.infoprimarie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 22:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer