Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POD DIN BETON, L=40M, IN SATUL BADENI, PESTE RAUL DAMBOVITA IN COMUNA STOENESTI, JUDETUL ARGES


Anunt de participare numarul 76935/07.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stoenesti (Primaria comunei Stoenesti jud. Arges)
Adresa postala: Loc. Stoenesti, judetul Arges, Localitatea: Stoenesti, Cod postal: 117675, Romania, Punct(e) de contact: Doina Ionescu, Tel.0722254764, Email: [email protected], Fax: 0248/550150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD DIN BETON, L=40M, IN SATUL BADENI, PESTE RAUL DAMBOVITA IN COMUNA STOENESTI, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATUL BADENI COMUNA STOENESTI, JUDETUL ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE POD DE BETON CU O LUNGIME DE 40M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTIE POD BETON 40M
Valoarea estimata fara TVA: intre 405, 000 si 505, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 31500 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, IN ORIGINAL PREZENTATA CEL TARZIU LA DESCHIDEREA OFERTELOR; OP SAU FILA DE CEC CONFIRMAT DE BANCA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE INTRE GRUPURI DE OFERTANTI LEGALIZATE INAINTE DE INCHEIEREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE DIN CARE SA REZULTE DOMENIUL DE ACTIVITATE CONFORM CU OBIECTIVUL FISEI DE ACHIZITII
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII 3 ANI NU MAI MICA DE 6300000 LEI
- PROFITUL NET CONFORM ULTIMULUI BILANT AUDITAT SA FIE POZITIV
- SCRISOARE DE BONITATE BANCARA: LICHIDITATE GENERALA CONFORM ULTIMULUI BILANT (ACTIVE CIRCULANTE/DATORII CURENTE X 100) SA FIE MAI MARE DE 130%
SOLVABILITATE PATRIMONIALA CONFORM ULTIMULUI BILANT CONTABIL ANUAL AUDITAT (CAPITATL PROPRIU/TOTAL PASIV X 100) SA FIE MINIM 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND DOTARI -FORMULAR 12H
- DECLARATIE PERSONAL SPECIALITATE -FORMULAR 12I
- CV PERSOANE IMPLICATE CEL PUTIN 3 ANI EXPERIENTA EXECUTIE LUCRARI INFRASTRUCTURA
- DECLARATIE LISTA LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI -FORMULAR 12F
- FORMULAR 12G
- STANDARDE DE CALITATE:
CERTIFICATE DE ATESTARE SR EN ISO 9001 :2001; 14001 :2005 SI OHSAS 18001 :2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
55%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 14:00
Locul: CONSILIUL LOCAL STOENESTI, JUDETUL ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CERERILE DE CLARIFICARE SE DEPUN PANA LA DATA DE 13.05.2009 LA ORA 10:00 LA CARE SE VA PRIMII RASPUNS PANA LA 16.05.2009 ORA 15:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: SECTOR 3 STARDA STRAVOPOLES NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURISTUL PRIMARIEI COMUNEI STOENESTI, JUDETUL ARGES
Adresa postala: PRIMARIA COM. STOENESTI, JUD. ARGES, Localitatea: STOENESTI, Cod postal: 117675, Romania, Tel.0248/550150, Email: [email protected], Fax: 0248/550150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer