Licitatie Publica - Pod peste canal de irigatii in comuna Ulmu si pod peste raul Calmatui in localitatea Jugureanu, comuna Ulmu, judetul Braila
Anunt de participare numarul 20266/21.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ulmu (Primaria comunei Ulmu)
Adresa postala: Ulmu, jud Braila, Localitatea: Ulmu, Cod postal: 817190, Romania, Punct(e) de contact: Marian Iconaru, Tel.0239/638.125, Email: [email protected], Fax: 0239/638.125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod peste canal de irigatii in comuna Ulmu si pod peste raul Calmatui in localitatea Jugureanu, comuna Ulmu, judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ulmu, satele Ulmu si Jugureanu, judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 661, 848.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 33.000 RON.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie publica, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare conform OG 7/2006 - Programul de dezvoltare a infrastructurii si aunor baze sportive din spatial rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pv eligibilFormular 12A;Declaratie pv neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Formular 12B;Certif.constat emis de ORC in fotocopie, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activ al societatii;Certif de inreg fisc elib. de ORC, in fotocopie;Certif constatator eliberat de DGFP pv plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, valab la data deschiderii, in original sau copie legalizata; Certif constatator eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor privind plata oblig. catre bugetul local, valab la data deschiderii, in original sau copie legalizata;Autoriz de functionare/altele echivalente vizata pentru anul 2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formularul 2
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 30%
Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100 > 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List pp lucr ex in ult.5-F.12F;Dec.ref.la util, inst, echip th ale oper ec-F.12H; Decl.efect med an.ale pers ang si cadr cond in ult 3 ani-F.12I;Resp.tehn cu exec, resp.cal.atest in dom.lucr, cu prez doc.dov ale atest;Cert de atest teh a soc, elib de ARACO-CasaSoc a Cons sau echiv, cop legal, vlb.pt an in curs;Cert ISO14001:2004;OHSAS18001:1999;ISO9001:2000 echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului LocalUlmu, Localitatea Ulmu, judetul Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta deschidere, avand imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StradaStavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiilepot fi depusela C.N.S.C. in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatora actului pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul LocalUlmu
Adresa postala: Localitatea Ulmu , judetul Braila, Localitatea: Ulmu, Cod postal: 817190, Romania, Tel.0239/638125, Email: [email protected], Fax: 0239/638125/604
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 09:25