Licitatie Publica - Pod peste Crisul Repede in municipiul Oradea relatia str. Onestilor-Sovata-Fagului-Carpati-Dacia
Anunt de participare numarul 101850/11.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Dan Antoniu, Tel. 0259/437000, ,Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0259/437544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Fax: 0259/437544
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Fax: 0259/437544
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel. 0259/437000, Fax: 0259/437544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod peste Crisul Repede in municipiul Oradea relatia str. Onestilor-Sovata-Fagului-Carpati-Dacia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: -municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-elaborarea serviciilor de proiectare(fazele: PT+CS+DE+DTAC), asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor in vederea construirii unui pod peste Crisul Repede in Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-elaborarea fazelor de proiectare PT+CS, DE, DTAC, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor in vederea construirii unui pod peste Crisul Repede in Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 13, 391, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 134000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in corespondenta cu activitatile solicitate pt. indeplinirea contractului;
- Certificat de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale, din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani fiscali este mai mare sau cel putin egala cu 26783000 lei si care se compune din: -bilantului contabil, vizat si inregistrat de organele competente pe anii 2007, 2008, 2009;
-Profitul operational trebuie sa fie pozitiv pe ultimul an fiscal (2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din prestarea serviciilor de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de infrastructura si suprastructura publicade drumuri si poduri sa fie mai mare sau egala cu 2286460 lei;b) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din executia lucrarilor similare de infrastructura si suprastructura publicade drumuri si poduri sa fie mai mare sau egala cu 24496540 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii similare de proiectare pe ultimii 3 anicare sa contina contracte avand ca obiect servicii similare, valoarea insumata a maxim 2 contracte similare sa fie:
-Formularul privind experienta similara insotit de copia xerox a contractului/contractelor similare de proiectare, procesul/procesele verbale de receptie(predare-primire documentatie) ale acestora si recomandare/recomandari din partea beneficiarului;
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ( 2005-2009) care sa contina contracte de lucrari similare, valoarea insumata a maxim 2 contracte sa fie:
-prezentare formular privind experienta similara, copiile contractului/contractelor finalizate si declarate, insotite de procesul/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, sirecomandare/recomandari din partea beneficiarilor;
-Decl. referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare care va contine minim:
-Decl. referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor care va contine minim:
-Decl. de disponibilitate pentru lucrare, din partea fiecarui specialist nominalizat in oferta;
-Prezentare tabel cu muncitorii calificati si necalificati;
- declaratie pe proprie raspundere privind promovarea imbunatatirii securitatii si sanatatii in munca a lucratorilor;
-certificatul de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si poduri din Romania;
-Decl.privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport ;
-Lista cusubcontractantii, daca este cazul;
-certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru lucrari de drumuri si poduri;
-certificat ISO 14001:2004 sau echivalent pentru lucrari de drumuri si poduri;
-certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent, pentru lucrari de drumuri si poduri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-mai mare sau cel putin egala cu 1.143.230 lei fara TVA;
-mai mare sau cel putin egala cu 12.248.000 lei fara TVA.-un inginer proiectant drumuri si poduri cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un arhitect cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un inginer instalatii retele edilitare cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un inginer retele electrice exterioare cu o vechime in specialitate de minim 3 ani.- un sef santier inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduricu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un responsabil tehnic cu executia atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri;
-un responsabil tehnic cu controlul de calitate in domeniul drumuri si poduri;
-un inginer topograf;
-2 maistri/tehnicieni pe drumuri si poduri;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie lucrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV- CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: Parcul Traian , nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259/426.883, Email: [email protected], Fax: 0259/415.903
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Municipiul Oradea
Adresa postala: str.P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 14:34