Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pod peste Paraul Geamana pe DC 45, Km 1+610 si pod peste paraul Dejeasca pe DC 45, Km 2+170, comuna Dragoesti, jud. Valcea


Anunt de participare numarul 35715/11.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOESTI)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA F.N., Localitatea: Dragoesti, Cod postal: 247150, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Dragoesti, Tel.0250-762303, In atentia: Emilian Isuf, Email: [email protected], Fax: 0250-762303, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragoesti-valcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pod peste Paraul Geamana pe DC 45, Km 1+610 si pod peste paraul Dejeasca pe DC 45, Km 2+170, comuna Dragoesti, jud. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dragoesti, Judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pod peste Paraul Geamana pe DC 45, Km 1+610 si pod peste paraul Dejeasca pe DC 45, Km 2+170, comuna Dragoesti, jud. Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262423-2 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pod peste Paraul Geamana pe DC 45, Km 1+610 si pod peste paraul Dejeasca pe DC 45, Km 2+170, comuna Dragoesti, jud. Valcea
Valoarea estimata fara TVA: 2, 303, 620.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 46072 RONGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului: 230.362 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform HG 454/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OUG 34/2006). Daca se subcontracteaza se vor arata partile din contractul supus licitatiei executate de potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata: minim 3. Durata de executie a contractului: maxim 12 luni de la data semnarii contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatia de functionare/alte echivalente. Statutul, contractul de societate, actele aditionale, dupa caz actul constitutiv. Declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor valabile la data depunerii ofertei, certificat constatator emis de ORC sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani.
Scrisoare de bonitate bancara, bonitate financiara.
Contract de credit sau scrisoare bancara privind valoarea maxima a creditului obtenabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea contractului.Profitul net pozitiv pe ultimul an contabil.Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%.Solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%.Contractul de credit de peste 30% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.
Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele, echipamente tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Informatii rferitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.
Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Informatii privind partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Consiliului Local Dragoesti, Judetul Valcea a contravalorii in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 10:00
Locul: Consiliul Local Dragoesti, Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect guvernamental - OG 7/2006
VI.3) Alte informatii
O vizita in teren pe data de 06.11.2007, ora 9.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Pitesti
Adresa postala: Strada Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Dragoesti
Adresa postala: Comuna Dragoesti, Judetul Valcea, Localitatea: Dragoesti, Cod postal: 247150, Romania, Tel.0250762303, Email: [email protected], Fax: 0250762303, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragoesti-valcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer