Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POD PESTE RAUL BARZAVA LA INTRAREA IN MONIOM, LA INTERSECTIA CU DN 58 B-RESITA


Anunt de participare numarul 32111/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN SANDA MARIA, Tel.0255 216627, Email: [email protected], Fax: 0255 216627, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD PESTE RAUL BARZAVA LA INTRAREA IN MONIOM, LA INTERSECTIA CU DN 58 B-RESITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL RESITA, CARTIER MONIOM, LA INTERSECTIA CU DN 58 B
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARILE NECESARE PRESUPUN EXECUTIA UNUI POD DIN ELEMENTE PREFABRICATE DE TIP GRINDA MONOBLOC DIN BETON PRECOMPRIMAT CU ARMATURA PREINTINSA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
POD PESTE RAUL BARZAVA LA INTRAREA IN MONIOM, LA INTERSESCTIA CU DN 58 B - RESITA
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 11500 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT + BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERTA COMUNA.ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA VA FI DECLARATA CASTIGATOARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI CEL LOCAL
CERTIFICAT EMIS DE ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTURILE PE ULTIMELE 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 2.940.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SI EXPERIENTA SIMILARA IN ULTIMII 5 ANI
INFORMATII DESPRE PERSONALUL DE SPECIALITATE(RESPONSABIL CU CALITATEA)
INFORMATII DESPRE DOTAREA TEHNICA
ALTE DOCUMENTE SPECIFICATE IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
DOSARUL DE PREZENTARE A SISTEMULUI PROPRIU DE CONDUCERE SI ASIGURARE A CALITATII LUCRARILOR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL VA FACE DOVADA INCHEIERII SI INDEPLINIRII IN ULTIMII 5 ANI A UNUI CONTRACT SIMILAR SAU A MAI MULTOR CONTRACTE SIMILARE A CAROR VALOARE CUMULATA SA AIBA O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DECAT VALOAREA MINIMA IMPUSA DE 980.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 170 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASERIA PRIMARIEI MUNICIPIULUI RESITA, CORPUL II SAU IN CONTUL RO72TREZ1815006XXX000150, DESCHIS LA TREZORERIA RESITA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RESITA, PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR 1A, CORP I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CEL MULT 2 PERSOANE DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT CU IMPUTERNICIRE PENTRU PARTICIPAREA LA PROCEDURA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD.DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PIATA TEPES VODA NR. 24, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Fax: 056-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI RESITA, COMPARTIMENT JURIDIC SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA 1 DECEMBRIE 1918 NR 1A, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255-213278, Fax: 0255-213278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer